تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۲۰۶۹۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان رامهرمز در قالب کمک‌های مومنانه
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز از اهدای ۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان آسیب دیده از کرونا به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.
 سرهنگ فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رامهرمز گفت: ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه و به نیازمندان و اقشار آسیب دیده در مواجه با ویروس منحوس کرونا به مناسبت هفته دفاع مقدس در قالب کمک‌های مومنانه توزیع شد.

او افزود: سپاه رامهرمز از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، به فرمان رهبر معظم انقلاب بیش از ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۲میلیارد تومان توزیع کرده است.

سرهنگ عارف بیان داشت: سال‌های دفاع مقدس به پایان رسیده، اما جهاد هنوز ادامه دارد و از خداوند متعال خواهانیم توفیق نوکری مردم را بیش از این به ما عطا نماید و بتوانیم با تامین بخشی از مایجتاج نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع ویروس کرونا دغدغه اقشار نیازمند را کاهش دهیم.

پس از شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خوزستان، توزیع بسته‌های معیشتی، بهداشتی و فرهنگی در قالب کمک‌های مومنانه از سوی سازمان ها، ارگان‌ها و ادارات مختلف و موسسه‌های خیریه با هدف تامین کالا‌های اساسی موردنیاز نیازمندان و خانواده‌های ساکن مناطق محروم در دستور کار قرار گرفت و با مشارکت همگانی و عموم مردم تعداد زیاد بسته موادغذایی شامل؛ برنج، حبوبات، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، مواد ضدعفونی کننده و... تهیه و توزیع شد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار