تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۲۰۶۹۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تکمیل ۴۰۰ کلاس درس با کمک ستاد اجرایی در خوزستان
استاندار خوزستان گفت: از سال ۹۶ تا کنون حدود ۴۰۰ کلاس درس را با کمک ستاد اجرایی به پایان رساندیم.
  غلامرضا شریعتی صبح امروز در آیین افتتاح همزمان ۱۵۰ مدرسه برکت توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در ۲۲ استان کشور که با حضور رئیس محترم دفتر مقام معظم رهبری(به‌صورت ویدیو کنفرانس)، اظهار کرد: از همراهی که ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد برکت همواره با ما داشته‌اند تشکر می‌کنم، در زلزله مسجدسلیمان و موارد مختلف موردی نبوده که ما به آقای مخبر مراجعه کنیم و بی پاسخ بمانیم.

وی افزود: از مقام معظم رهبری نیز تشکر می‌کنم که این کارهای ارزشمند از برکت وجود ایشان است. از سال ۹۶ تا کنون حدود ۴۰۰ کلاس درس را با کمک ستاد اجرایی به پایان رساندیم.

استاندار خوزستان گفت: امسال به کمک ستاد اجرایی ۲۰۵ کلاس درس را تکمیل می‌کنیم و الان هم ۸۵ مدرسه با ۲۰۰ کلاس درس را با بنیاد برکت در دست ساخت داریم که امیدواریم تا سال آینده به پایان برسند.

وی ادامه داد: سایر موارد سرمایه گذاری و اشتغال زایی و به‌ویژه سرمایه‌گذاری‌های زیربنایی در حوزه های نفت، بهداشت و درمان، فولاد شهید جهان آرا که امسال با بودجه ۳۰۰ میلیون یورو به بهره‌برداری خواهد رسید که این‌ها همه از برکات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است که امیدوارم این خدمات و همکاری‌ها برای استان خوزستان ادامه داشته باشد.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار