تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۲۰۶۹۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیمارستان‌های شادگان و آبادان به دستگاه های تشخیصی جدید مجهز شدند
  معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۲ دستگاه تشخیصی جدید برای استفاده در بیمارستان‌هایی آبادان و شادگان خریداری و نصب شد.

 هوشان شریعتی یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دستگاه اکوکاردیوگرافی با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای بهره‌برداری در بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان خریداری و نصب شد.

وی تجهیز هرچه بیشتر بیمارستان‌های مناطق کمتر برخوردار در جنوب غرب خوزستان را از اولویت‌های دانشکده علوم پزشکی آبادان عنوان کرد و افزود: با بهره‌بردرای از این دستگاه در بیمارستان شادگان، تردد بیماران به مناطق اطراف برای پیگیری درمان کمتر خواهد شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان  به خرید و نصب دستگاه سونو اکوکاردیوگرافی به ارزش ۱۵ میلیارد در بخش اروژانس جدید بیمارستان شهید بهشتی آبادان اشاره کرد و افزود: با توجه به آغاز به کار اورژانس جدید، این دستگاه می‌تواند در تشخیص سریع مراجعه کنندگان تاثیرگذار باشد.

۶۰۷ هزار نفر از خدمات ۳۰مرکز شهری، ۱۸مرکز روستایی، ۱۳۲ خانه بهداشت و ۱۲ پایگاه سلامت در شهرستان‌های زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان شامل آبادان، خرمشهر و شادگان بهره مند هستند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار