تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۲۰۶۸۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
وضعیت نگران‌کننده کرونا در جنوب غرب خوزستان
 رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به افزایش ابتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان گفت: وضعیت بسیار نگران‌کننده است زیرا به تدریج در حال نزدیک شدن به قله موج دوم بیماری هستیم.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده با اشاره به وضعیت شیوع کروناویروس در جنوب غرب خوزستان اظهار کرد: همچنان موارد ابتلا در جنوب غرب خوزستان رو به افزایش است؛ در شبانه‌روز گذشته ۶۰ مورد جدید بیمار شناسایی شده است و همچنان وضعیت خرمشهر و آبادان قرمز است.

 وی افزود: وضعیت بسیار نگران‌کننده است زیرا به تدریج در حال نزدیک شدن به قله موج دوم بیماری هستیم.

سلمان‌زاده تصریح کرد: متاسفانه ظرفیت بیمارستان آیت‌الله طالقانی آبادان در شرف تکمیل شدن است و احتمال می‌رود از دیگر بیمارستان‌ها استفاده کنیم بنابراین از مردم می‌خواهیم کمک کنند و دستورالعمل‌ها به ویژه استفاده از ماسک، پرهیز از خروج از منزل برای کارهای غیرضروری و پرهیز از شرکت در مراسم را در نظر بگیرند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: واکسن آنفلوآنزا هنوز در داروخانه‌های جنوب غرب خوزستان توزیع نشده است و منتظر دستورالعمل وزارتی هستیم زیرا قرار است برای برخی رایگان باشد و برای برخی دیگر در داروخانه ها توزیع شود که هنوز فرصت برای انجام این کار وجود دارد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار