تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۰۶۸۹۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نجات ۲۳ نفر از ساکنان یک ساختمان دچار حریق
  رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از نجات ۲۳ شهروند در حادثه آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در کیانپارس خبر داد.

ابراهیم قنبری اظهار کرد: ساعت ۱۵:۰۸ دیروز (۵ مهرماه)، در تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی پنج طبقه در خیابان یک غربی فاز ۲ کیانپارس اطلاع‌رسانی شد که در پی آن، آتش‌نشانان همزمان از پنج ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک واحد در طبقه پنجم این مجتمع مسکونی دچار حریق شده و دود بسیار غلیظی طبقات ساختمان را فرا گرفته بود. آتش‌نشانان با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و استفاده از لوله‌های آبرسان مشغول مهار شعله‌های آتش شدند و همزمان، گروه نجات آتش‌نشانان پس از جستجو برای خارج کردن ساکنین و افراد گرفتار در میان دود از راه‌روها و واحدهای مسکونی، موفق شدند ۲۳ نفر از ساکنین را از ساختمان خارج  کنند.

قنبری بیان کرد: در این حادثه یکی از ساکنین که یک زن ۵۰ ساله بود و همچنین یکی از آتش‌نشانان حین اجرای عملیات مصدوم شدند که به اورژانس ۱۱۵ تحویل داده شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه علت آتش‌سوزی اتصال برق کولر بوده است، اظهار کرد: آتش‌نشانان در ساعت ۱۷:۰۸ پایان عملیات را اعلام کردند و به ایستگاه بازگشتند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار