تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۲۰۶۸۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه خبر از ورزش خوزستان
  تیم فولاد خوزستان در نخستین دیدار دوستانه خود پیش از شروع لیگ بیستم با نتیجه سه بر صفر مقابل تیم پورا تهران به برتری رسید.

 در این دیدار سینا مریدی، علی عالی نژاد و وحید حیدریه برای فولاد گلزنی کردند.

تیم فولادخوزستان که اردوی آماده‌سازی خود را از روز چهارشنبه گذشته در تهران آغاز کرده در روزهای آینده چند بازی تدارکاتی دیگر مقابل حریفان انجام می‌دهد.

تیم فولاد خوزستان با کسب رتبه سوم در لیگ نوزدهم یکی از نمایندگان فوتبال ایران در مسابقات فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

درخشش دوچرخه سوار خوزستانی در رقابت‌های لیگ کشور

بانوی ورزشکار خوزستانی در لیگ دوچرخه‌سواری کشور موفق به کسب چند نشان رنگارنگ شد.

ستاره زرگر بانوی رکاب زن خوزستانی در رقابت با سایر دوچرخه سواران حاضر در مسابقات لیگ به سه نشان ارزشمند طلا دست یافت.

این مسابقات در ماده‌های ۲۰۰ متر، ۵۰۰ متر و کایرین در پیست دوچرخه سواری تهران برگزار شد که بانوی خوزستانی هر سه مدال طلا را از آن خود کرد.

باشگاه فولاد خوزستان خواستار ارتقای کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی شد

مسوولان باشگاه فولاد خوزستان خواستار ارتقای کیفیت پخش تصاویر تلویزیونی دیدارهای خانگی این تیم شدند.

  به منظور ارتقای کیفیت پخش دیدارهای خانگی و پوشش تصویری دیدارهای تیم فولاد خوزستان، و در پی درخواست هواداران در این باره، روز شنبه نشست هماهنگی بین مسوولان باشگاه فولاد و صداوسیمای مرکز خوزستان در محل باشگاه برگزار شد.

در این نشست که با حضور سعید آذری مدیرعامل، ساسان طاهری مدیرکانون هواداران و محمد صفرزاده مدیر گروه ورزش صدا و سیما خوزستان انجام شد، مسوولان باشگاه فولاد درخواست خود را برای ارتقای کیفیت پخش بازی ها با این مسئول صدا و سیما در میان گذاشته و خواستار برطرف نمودن مشکلات پیش از شروع فصل جدید رقابت های فوتبال شدند.

در سال‌های اخیر انتقاداتی از سوی جامعه‌ ورزش خوزستان مبنی بر کیفیت پایین پخش زنده تلویزیونی دیدارهای خانگی فولاد از صداوسیمای خوزستان شده است و این موضوع فصل گذشته اعتراض مسوولان باشگاه فولاد را به همراه داشت.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار