تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴
کد خبر: ۲۰۶۸۶۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کارگران شهرداری خرمشهر پرداخت حقوق عقب افتاده خود را طلب کردند
  جمعی از کارگران خدمات شهری خرمشهر در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن حقوق عقب افتاده خود نامیدند، روز شنبه با حضور در مقابل ساختمان فرمانداری این شهرستان، خواستار پرداخت طلب خود شدند.

 بیش از ۴۰ نفر از کارگران خدمات شهری خرمشهر به دلیل پرداخت نشدن سه ماه حقوق و مزایای شغلی و ۶ ماه حق بیمه مقابل فرمانداری این شهر حضور یافته و خواهان رسیدگی به مشکلات خود شدند.
یکی از  این کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بیشتر کارگران شهرداری برای تامین هزینه‌ زندگی با مشکل روبه‌رو هستند و حدود سه ماه است حقوق و مطالبات خود را دریافت نکرده‌اند.
وی گفت:در این وضعیت گرانی بازار و وضعیت کرونایی، زندگی بدون حقوق و نداشتن بیمه برای درمان بسیار دشوار شده است.

سرپرست شهرداری خرمشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در این باره بیان کرد:برای پرداخت حقوق عقب افتاده کارگران شهرداری خرمشهر، در حال رایزنی با اداره کل امور اقتصادی و دارایی خوزستان از محل ارزش افزوده و حق آلایندگی هستیم.

محسن یاسائیان افزود: تا زمانی که سهم حق ارزش افزوده خرمشهر از سوی اداره کل امور اقتصادی و دارایی به شهرداری پرداخت نشود نمی‌توانیم حقوق کارگران را تامین و پرداخت کنیم.

وی شمار کارکنان شهرداری خرمشهر را ۹۸۰ نفر بیان کرد و گفت:تاکنون ۳۵ درصد از حقوق خرداد به کارگران شهرداری پرداخت شده و کل حقوق ماه‌های تیر، مرداد و شهریور هنوز تامین اعتبار و پرداخت نشده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار