تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۰۶۸۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تمدید قرارداد کشت محصولات تابستانه تا ۱۵ مهرماه
مدیر عامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون گفت: قرارداد کشت محصولات تابستانه در حوزه شبکه‌های آبیاری مارون تا ۱۵ مهرماه تمدید شد.
  مهدی هوشیار مدیر عامل شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون با اشاره به تمدید عقد قرارداد کشت محصولات تابستانه گفت: به منظور جلوگیری از اعمال جرایم آب بهای کشت‌های بدون عقد قرارداد و فاقد تخصیص، مهلت عقد قرارداد کشت تابستانه در این حوضه تا ۱۵ مهرماه تمدید شد.

او افزود: مشترکان می‌توانند با در دست داشتن معرفی نامه از سوی اداره جهاد کشاورزی شهرستان‌های بهبهان، رامهرمز، امیدیه و آغاجری فقط تا تاریخ ۱۵ مهرماه جاری جهت انعقاد قرارداد کشت تابستانه به امورمشترکان شرکت بهره برداری از سد، نیروگاه و شبکه‌های آبیاری مارون اقدام نمایند همچنین لازم به ذکر است پس از انقضای تاریخ ذکرشده از انعقاد هرگونه قرارداد تابستانه با مشترکین ممانعت به عمل خواهد آمد.

هوشیاری بیان کرد: در شبکه‌های تحت پوشش خود شامل حوضه بهبهان، بنه باشت، جایزان و فجر، بیش از ۵ هزار مشترک دارد که در هر فصل زراعی با شرکت بهره برداری از شبکه‌های آبیاری مارون قرارداد برداشت آب منعقد می‌نمایند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار