تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۲۰۶۸۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات ساخت ۳۲ کلاس درس در بهبهان
  عملیات ساخت ۳۲کلاس درس در قالب طرح آجربه آجر و با مشارکت خیران در شهرستان بهبهان امروز جمعه با حضورمسوولان استانی ومحلی آغاز شد.

علی قربانی جمعه در آیین آغاز ساخت ۳۲ کلاس درس در شهرستان بهبهان در جمع خبرنگاران بیان کرد: ساخت این تعداد کلاس خیر ساز با اعتباری بالغ بر ۱۶۱ میلیارد ریال امروز آغاز شد.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در خصوص ساخت مدرسه طی چهار سال اخیر در بهبهان گفت : با حمایت دولت و مشارکت خیران در چهار سال اخیر ۲۹ پروژه با ۱۴۶ کلاس درس در شهرستان بهبهان احداث و به بهره برداری رسید.

وی گفت: امیدواریم تا پایان سال نیز  ۶ پروژه در قالب ۳۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال به ظرفیت سرانه آموزشی این شهرستان افزوده شود.

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان ادامه داد : اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در سال گذشته با احداث هزارو ۳۳۰ کلاس درس در کشور رتبه اول را کسب کرد.

وی هدف از احداث این پروژه ها را اجرای طرح آجر به آجر ، محرومیت زدایی و اجرای عدالت آموزشی در سطح استان خوزستان عنوان کردو اظهار داشت : امروز در بهبهان عملیات اجرایی احداث ۳۲ کلاس درس با مشارکت نیکوکاران علیرضا صداقت و قمر موثق پور، فرخنده نشاطی و این اداره کل آغاز شد.

بهبهان با جمعیت دانش آموزی ۳۲ هزار نفر در جنوب شرق خوزستان واقع است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار