تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۰۶۷۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منتشر شدن اوراق مشارکت قطار شهری در اهواز
شهردار اهواز گفت: برای نخستین بار از سوی شهرداری این شهر اوراق مشارکت ساخت قطار شهری منتشر شد.
  موسی شاعری شهردار اهواز در خصوص منتشر شدن اوراق مشارکت ساخت قطار شهری برای نخستین بار از سوی شهرداری صورت گرفته، گفت: فاز اول خط یک قطار شهری اهواز که پس از ۱۵ سال فقط ۲۸ درصد پیشرفت کاری داشته است با شرکت کیسون فسخ قرارداد کرده و طبق تفاهم نامه امضا شده، این طرح بوسیله قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اجرا می‌شود.

او با اشاره به اینکه با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه با سرعت خوبی در حال اجرا است، افزود: پیش بینی می‌شود تا اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری برسد همچنین این مسیر یک زیرگذر در سمت رفیش آباد ساخته شده که بهره برداری از آن تا مرداد سال آینده خواهد بود.

شاعری همچنین از اجرای طرح تقاطع غیر همسطح میدان‌های جمهوری اسلامی و 3 راه خرمشهر از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در اهواز خبر داد و بیان داشت: ساخت یک پارک کوهستانی مجهز پشت پارک کوهساران این شهر در دستور کار قرار گرفته است.

شهردار اهواز از آماده بهره برداری بودن طرح‌های زیرگذر زردشت و کمربندی مسیر پل ششم اهواز خبر داد و عنوان کرد: ساخت زیر گذر ۱۸ متری چهارم کیان آباد با ۵۰ درصد پیشرفت کاری و اجرا تقاطع غیر همسطح چهار شیر این شهر از دیگر طرح‌های که  در حال اجرا است.

او  بر ضرورت همکاری سازمان‌ها، شرکت‌ها و صنایع با این شهرداری برای توسعه کلانشهر اهواز تاکید و ادامه داد: برای رفع مشکلات این شهر از جمله ساماندهی دستفروشان و وانت بار‌ها نیازمند همکاری دستگاه‌های مربوطه هستیم.

شاعری از راه اندازی مرکز نگهداری و عقیم کردن سگ‌های ولگرد در پارک شهروند اهواز خبر داد و گفت: پیش از این نیز یک مرکز در خصوص سگ‌های ولگرد در این شهر ایجاد شده بود و برای حل این معضل نیازمند همیاری و مشارکت عمومی و سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار