تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۲۰۶۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حضور چهارمین تیم خوزستانی در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور
 دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: حضور چهارمین نماینده خوزستان در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قطعی شد و این موضوع نشان از قدرت کشتی استان است.

اسکندر عیسوند اظهار داشت: پس از درخواست باشگاه سینا صنعت ایذه و موافقت فدراسیون و سازمان لیگ، این تیم خوزستانی در رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور حضور خواهد داشت.

وی افزود: تیم هیات یزد که پیش از این برای حضور در مسابقات اعلام آمادگی کرده بود از لیگ انصراف داد و تیم سینا صنعت جایگزین این تیم شد و قرار است با همان ترکیب در مسابقات حاضر شود.

دبیر هیات کشتی خوزستان گفت: سینا صنعت سابقه قهرمانی در جام باشگاه های جهان را داشته و یکی از پرافتخارترین تیم های کشتی ایران به شمار می رود و در رقابت های امسال شانس کسب مقام را دارد.

وی ادامه داد: در گروه اول این رقابت ها تیم های سینا صنعت ایذه، فولاد اکسین خوزستان، آریو برزن بهبهان به همراه تیم های هیات کشتی سیرجان و پدافند ارتش حضور دارند.

عیسوند افزود: همچنین در گروه دوم رقابت ها تیم احتشام گستر اهواز با تیم های بازار بزرگ، دانشگاه آزاد، شهدای مدافع حرم و صبانور کردستان هم گروه است که کار بسیار سختی در پیش دارد.

به گزارش ایرنا بیستمین دوره لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور از هشتم مهرماه سال جاری در سالن ۱۲ هزار نفری مجموعه ورزشی آزاری آغاز می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار