تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۲۰۶۷۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مرکز تخصصی آموزش‌ کارآفرینی در اهواز راه‌اندازی شد
همزمان با گرامیداست هفته دفاع مقدس مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار با همکاری دستگاه‌های اجرایی در اهواز راه اندازی شد.

عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان روز سه شنبه در آیین افتتاح این مرکز اظهار داشت: این مرکز با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های استارت آپی برای کسب مهارت‌های لازم کارآفرینی و ورود به بازار اشتغال و کسب و کار در آینده‌ای نزدیک، راه اندازی شد.

وی عنوان کرد: امروز در تمام دنیا اکثر مشاغل جدید از طریق شرکت‌های نوپایی به وجود می‌آیند که کالاها و خدمات جدیدی را به بازار کار عرضه می‌کنند که داشتن رویکرد نظام‌مند و پیاده سازی یک زیست بوم، آن هم به شکلی پویا، کارآمد و پایدار می‌تواند در راستای افزایش نرخ اشتغال و کارآفرینی عمل کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان با بیان اینکه در این مرکز تمامی فرآیند کارآفرینی از شکل گیری ایده تا مرحله ورود به بازار پیش بینی شده است، گفت: این مرکز با زمینه شناسایی کارآفرینان بالقوه و تیم کاری آنان، امکان بررسی ایده‌ها، ارائه خدمات آموزشی کارآفرینی و مهارتی، مشاوره، فضای کاری و نوپایی تا مرحله ورود به بازار و جذب سرمایه گذار را فراهم می‌کند.

وی توسعه اجرای طرح کارآفرینی مهارت بنیان و پرورش کارآفرینان مولد و ایجاد اشتغال پایدار از طریق بستر سازی برای کسب و کارهای پر رشد را از جمله اهداف مهم در راه اندازی مرکز تخصصی کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار استان عنوان کرد.

سواعدی افزود: راه اندازی مرکز تخصصی آموزش کارآفرینی و مهارت‌های کسب و کار یک فرآیند فرابخشی است.

به گزارش ایرنا این مرکز با رویکرد تعامل با دستگاه‌های اجرایی نظیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، مجامع صنفی، اتاق بازرگانی، دانشگاه‌ها و شرکت شهرک‌های صنعتی در مرکز خوارزمی اهواز واقع در منطقه کیانپازس خیابان ۹ شرقی راه اندازی شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار