تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
کد خبر: ۲۰۶۷۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ایذه ظرفیت زیادی در کشتی فرنگی دارد
  سرپرست هیات کشتی خوزستان گفت: شهرستان ایذه یکی از قطب‌های اصلی کشتی فرنگی کشور است که ظرفیت زیادی در این رشته ورزشی دارد.

اردوان صاحب روز سه‌شنبه در حاشیه سفر به شهرستان ایذه بیان کرد: ایذه همواره چندین ملی‌پوش در رده‌های مختلف تیم‌های ملی کشتی فرنگی دارد و یکی از قطب‌های مهم این رشته در کشور است.

وی با بیان اینکه ایذه با داشتن چندین قهرمان جهان و آسیا، سردمدار این مناطق در ورزش اول کشور یعنی کشتی است، افزود: جوانان ایذه علاقه زیادی به کشتی دارند و این امر نوید آینده درخشانی را برای آنها و کشتی می‌دهد.

بهره‌برداری از خانه کشتی ایذه شاید ۶ ماه دیگر

سرپرست هیات کشتی خوزستان درباره روند تکمیل خانه کشتی ایذه گفت: خانه کشتی بسیار خوبی در ایذه پیش‌بینی شده و بخشی از کارهای آن نیز انجام شده، و امیدواریم در ۶ ماه آینده این سالن به بهره‌برداری برسد. مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز به جد دنبال تکمیل خانه کشتی ایذه است.

وی ادامه داد: امروز در نشستی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان ایذه، رییس هیات کشتی ایذه و جمعی از قهرمانان کشتی این شهرستان ، کم و کاستی‌ها و نیازهای کشتی ایذه بررسی شد.

صاحب افزود: در این سفر کوتاه خود به ایذه از سالن کشتی رضا اسدپور، قهرمان سابق کشتی جهان دیدن شد.اسدپور با فراهم کردن امکانات خوب، زمینه تمرین قهرمانان جهان و آسیا را در این شهرستان فراهم کرده‌است.

 در سفر کوتاه سرپرست و دبیر هیات کشتی خوزستان به ایذه و به مناسبت هفته دفاع مقدس، این افراد بر سر مزار شهید تیرداد صاحب حاضر شدند. همچنین آنها با حضور در منزل حبیب زندی، پیشکسوت کشتی ایذه و یکی از رزمندگان دفاع مقدس از وی تجلیل کردند.

رییس هیات کشتی خوزستان و رییس اداره ورزش و جوانان ایذه از ایرج خسرو کیانی، پیشکسوت کشتی ایذه نیز تقدیر کردند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار