تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۲۰۶۷۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرصت سوزی نفت مسجدسلیمان برای حضور در لیگ بیستم
  تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در حالی که تیم های حاضر در لیگ برتر در تکاپوی جذب بازیکن هستند اما هنوز تکلیف این باشگاه مشخص نیست.

 تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان فصل گذشته با وجود مشکلات مالی فراوانی که داشت عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در میان تعجب فوتبالی‌ها، عنوان هشتم رده بندی لیگ برتر را به خود اختصاص داد همچنین در رقابت های جام حذفی تا مرحله نیمه نهایی بالا آمد.

مهدی تارتار سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان با این تیم ثابت کرد که با دست خالی می‌توان کارهای بزرگی انجام داد به گونه ای که این تیم خوزستانی به عنوان پدیده مسابقات شناخته شد. تارتار پس از پایان رقابت ها از ادامه حضور در تیم نفت مسجدسلیمان انصراف داد و این موضوع مشکلات نفتی ها را برای حضور در لیگ بیستم سخت تر کرد.

در حالی که مدت کوتاهی تا شروع فصل جدید رقابت های لیگ برتر باقی مانده بازیکنانی همچون احمد الجبوری، صادق صادقی، عماد میرجوان، حامد نورمحمدی، حسین ابراهیمی و میثم نقی زاده که فصل گذشته جزو نفرات اصلی تیم بودند حالا از نفت مسجدسلیمان جدا شدند و این موضوع کار را برای نفت مسجدسلیمان سخت‌تر می‌کند.

پس از جدایی تارتار، مسوولان باشگاه با سیدمجتبی حسینی وارد مذاکره شده و با این مربی به توافق رسیدند. حسینی به خوبی می‌داند که هواداران نفتی در این فصل از تیمشان انتظار بیشتری دارند و این امر کار را برای حسینی سخت تر خواهد کرد. از طرفی تیم نفت مسجدسلیمان تاکنون در بازار نقل و انتقالاتی هیچ فعالیتی انجام نداده و این موضوع زنگ خطری برای این تیم است.

عطاا... بهادری رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: هنوز تکلیف هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه مشخص نیست و هیچگونه ابلاغ از سوی وزارت به باشگاه ارسال نشده و نمی دانیم این روال تا چه روزی ادامه دارد.

وی افزود: مسوولان استان و حتی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی پیگیر این قضیه هستند اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. خوشبختانه تیم نفت آبادان یک گام جلوتر از ما است و سرمربی این تیم به طوررسمی مشخص شد.

وی در پاسخ به این پرسش که تا به حال بازیکنی جذب تیم شده گفت: بازیکنی به تیم اضافه می‌شود که به طور رسمی با آن قرارداد ببندیم که هنوز با هیچ بازیکنی قرارداد رسمی نبستیم. ما با آقای حسینی به توافق رسیدیم که هدایت تیم را برعهده بگیرد و به او گفتیم که با بازیکنان مدنظرش صحبت کند تا اگر مشکلات باشگاه برطرف شود با آنها قرارداد ببندیم. حسینی مربی کارکشته ای است و بازیکنان را به خوبی می شناسد.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان بیان کرد: پارسال پیش از شروع مسابقات، بازیکنان زیادی به اردوی تیم اضافه شدند اما در نهایت برخی از آنها با رضایت تارتار به تیم اضافه شدند. عیار یک بازیکن در زمین و زمانی که پا به توپ شود، مشخص می‌شود لذا اگر یادتان باشد ترکیب اصلی تیم در فصل گذشته، پس از بازی‌های دوستانه مشخص شد.

بهادری که استعفایش را چند ماه قبل اعلام کرده است گفت: ۲ دوره همراه با این تیم بودم و هر چه از توانم بر آمده انجام دادم و در ادامه برای موفقیت نفت مسجدسلیمان تلاش می کنم.

با صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر (فصل ۹۳ - ۹۲) و در پی مصوبه هیات وزیران مبنی بر حمایت نکردن وزارتخانه‌های دولتی از ورزش قهرمانی، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب که مالک اصلی این باشگاه محسوب می‌شد، نتوانست در نخستین سال حضور آن در لیگ برتر، از این باشگاه حمایت مالی کند که در پی آن باشگاه با مشکلات مالی فراوانی رو به رو شد و در نهایت به یک دسته پایین‌تر سقوط کرد ولی در فصل ۹۷–۹۶ برای بار دوم به مسابقات لیگ برتر صعود کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار