تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۲۰۶۷۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شیب افزایشی ابتلا به کرونا در حوزه دزفول
  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول نسبت به عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هشدار داد و گفت: اگر مردم دستورالعمل‌ها را کمتر رعایت کنند، مجددا اپیدمی طغیان می‌کند.

دکتر علی قمیشی با اشاره به افزایش موارد ابتلا به کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی دزفول، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد شیب ملایم افزایشی ابتلا به کروناویروس هستیم که این مساله نشان می‌دهد مردم باید بیماری را جدی بگیرند.

وی افزود: کرونا در حال چرخش بین مردم است و باید دستورالعمل‌های بهداشتی جدی‌تر گرفته شوند. اگر مردم دستورالعمل‌ها را کمتر رعایت کنند، مجددا اپیدمی طغیان می‌کند و افراد بیشتری مبتلا می‌شوند و به تبع آن مبتلایان مشکلات جدی‌تری خواهند داشت و مرگ و میر افزایش می‌یابد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: هر چند فعلا از نظر تخت بستری، دارو و تجهیزات کمبودی نداریم اما مردم باید رعایت کنند تا بیمار نشوند و نیاز به بستری و بیمارستان نباشد.

قمیشی با اشاره به خطر گسترش بیماری از طریق حضور در اماکن عمومی بیان کرد: چند روز پیش تفرجگاه‌های دزفول تعطیل شدند، پس از آن با مقایسه دیگر شهرهای استان و اصرار مردم، مجددا بازگشایی شدند اما همچنان تفرجگاه‌ها خاموش هستند هر چند ممانعتی از حضور مردم در این اماکن نمی‌شود.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار