تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۲۰۶۷۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۸۵ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های شمال خوزستان بستری است
  معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در حال حاضر ۷۰ بیمار کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول و ۱۵ بیمار در بیمارستان نظام مافی شوش بستری هستند و بیمار کرونایی بستری در بیمارستان گتوند نداریم.

مهدیه توکلی افزود: تعداد بیماران کرونایی در حوزه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی دزفول با شیب ملایمی رو به افزایش بوده و نسبت بیماران کرونایی حدود یک ششم اوج پیک که ۲۳۰ بیمار بوده، رسیده است.
وی افزود: اگر مردم رعایت و پیک سوم را با شیب ملایم طی کنند کادر درمان خسته نمی‌شوند ضمن اینکه خدمات با کیفیتی به بیماران ارائه می‌شود در غیر این صورت بیمارستان ممکن است به دلیل همزمانی افراد درگیر نتواند پاسخگوی بیماران باشد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول از مردم خواست پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا پیک سوم با همین آرامش سپری شود.
وی با بیان اینکه آی سی یو و بخش حاد عفونی بیمارستان همراه با اورژانس مستقل کرونایی در اختیار بیماران کرونایی است، افزود: در حال حاضر تعداد مرگ و میر بیماران کرونایی نسبت به کل مبتلایان حدود ۳.۲ و مطلوب است با این وجود امیدواریم این آمار به صفر برسد.
توکلی درخصوص فعالیت کادر درمان نیز گفت: تعداد پرسنل درگیر کرونا کاهش چشمگیری داشته و آموزش‌های لازم به پرسنل به ویژه پرسنل آی سی یو و اورژانس کرونایی داده شده تا در پیک پاییز با آمادگی بیشتری خدمات رسانی شود.

دانشگاه علوم پزشکی دزفول شهرستان‌های دزفول، شوش و گتوند را تحت پوشش دارد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار