تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
کد خبر: ۲۰۶۷۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سه طرح درمانی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال در دزفول بهره برداری شد
  سه طرح درمانی با اعتباری افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال و ۶ هزار مترمربع مساحت روز سه شنبه در آیینی توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت ویدئوکنفرانس در دزفول بهره برداری شد.

  سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این آیین در محل اورژانس دزفول گفت: مجتمع اورژانس دزفول شامل ۸۰ تخت، ۲ اتاق عمل و ۲ تخت، ۶ تخت احیا، ۲ تخت دیالیز و ۷۰ تخت اورژانس است.
علی قمیشی افزود: مرکز جامع بیماران خاص نیز شامل ۳۰ تخت است که به بیماران خاص شهرهای شمالی خوزستان و شهرهای همجوار خدمات رسانی خواهد کرد. 
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان کرد: مرکز سوانح و سوختگی نیز شامل ۲ اتاق عمل مجهز، چهار تخت آی سی یو و ۱۰ تخت ایزوله است که با بهره برداری از آن خلا بزرگ موجود در شمال خوزستان برطف می‌شود.
وی افزود: طرح‌های دیگری نیز در این دانشگاه در دست اجرا است که امیدواریم با همت وزارت بهداشت، بنیاد برکت، بنیاد علوی و خیران تا پایان دولت به بهره برداری برسند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این آیین به صورت ویدئوکنفرانس از زحمات یوسف پریدار رئیس پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول قدردانی و برای قمیشی رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.
سعید نمکی افزود: مردم دزفول در طول جنگ تحمیلی یک روز نیز شهر را خالی نگذاشتند و صبورانه در مقابل دشمن سرسخت ایستادند که امیدواریم بتوانیم در مقابل صبوری مردم این دیار گام‌های موثری برداریم.

پنجمین آیین بهره برداری از طرح‌های سلامت پویش سراسری ره سلامت امروز به صورت ویدئو کنفرانس توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
در این آیین ۲۳ پروژه آموزشی، بهداشتی و درمانی با مساحت ۲۶هزار و ۹۳۵ متر مربع و ۲۰۱ تخت با اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال در شهرهای دزفول، آبادان، خرم آباد و کرمانشاه بهره برداری شدند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار