تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۲۰۶۷۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع ۲ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند خوزستان
  سخنگو وعضو هیات مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز گفت:۲ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند خوزستانی با کمک نیکوکاران خیراندیش توزیع شد.

حسن نیزاری افزود:توزیع بسته های آموزشی در راستای رویکرد حمایتی انجمن خیریه چهارده معصوم اهواز برای کمک به دانش آموزان نیازمند زیرپوشش در سال تحصیلی جدید است.
وی اظهار داشت:بسته مهر تحصیلی توزیعی بین دانش آموزان شامل کیف، دفتر، مداد، مداد رنگی و وایت برد و سایر موارد است که به دانش‌آموزان زیرپوشش اهدا شد و توزیع این بسته ها در روزهای آینده نیز ادامه دارد.
عضو هیات مدیره انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهوازافزود:ارزش هر بسته مهر تحصیلی یک میلیون ریال است که از سوی خیران در قالب پویش نسیم مهر تامین و پرداخت شده است.
نیزاری با اشاره به ادامه پویش نیسم مهر گفت:این پویش به رسم هر ساله کلید خورده است تا با همراهی خیران نیک اندیش بسته‌های تحصیلی برای دانش آموزان نیازمند تهیه شود و مردم خیرخواه و نوع دوست  می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۱۶۷۶۷۹۵۳۵ بانک سپه به نام انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز واریز کنند.
وی بیان کرد:سال گذشته از جمعیت ۲ هزار نفری دانش آموزی و دانشجویی زیرپوشش ،۷۵۰ نفر در مدارس خود ممتاز درسی شناخته شدند که برای آنها جشن ممتازان در یکی از سالن های بزرگ شهر برگزار و کتابخانه‌ای با ۱۳ هزار جلد کتاب و مهدکودک نیز راه اندازی شد.

انجمن خیریه چهارده معصوم (ع) اهواز از ابتدا و از دوران مهد کودک تا مدارج عالی علمی، کودکان و دانش آموزان را زیرپوشش قرار داده و با ارائه حمایت های تحصیلی در تلاش است تا بالاترین خدمات در اختیار این دانش آموزان قرار گیرد.
این انجمن که سی و دومین سال فعالیت خود را سپری می‌کند همواره در طول این مدت به عنوان انجمنی غیردولتی در کنار محرومین و افراد کم توان جامعه قرار داشته و با پشتوانه اعتماد خیرین و هموطنان خیرخواه، به صورت مستمر فعالیت های متعددی در زمینه های مختلف فرهنگی، آموزشی، اشتغالزایی، مستمری ماهانه، کمک هزینه درمان، توانمندسازی، تامین جهیزیه و مسکن نیازمندان انجام می‌دهد.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار