تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۰۶۷۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیم کارت انارستان همراه دانش آموزان خوزستانی در سال تحصیلی جدید
مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ۷۰ هزار سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان به صورت رایگان بین دانش آموزان خوزستانی توزیع شد.
 رحیم فلاح زاده مدیر مخابرات منطقه خوزستان  گفت: ۷۰ هزار و ۵۰۸ عدد سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان به صورت رایگان بین کودکان، نوجوان و دانش آموزان استان توزیع شد.

او افزود: با توجه به شرایط موجود و لزوم استفاده از بستر دیتا برای آموزش دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی جدید، با وجود دغدغه خانواده‌ها در استفاده از فضای مجازی فرزندان، سیم کارت اعتباری با ویژگی‌های خاص طراحی شده اند و دانش آموزان بین ۶ تا ۱۸ ساله قرار خواهد گرفت.

فلاح زاده با بیان اینکه از مجموع سیم کارت‌های توزیع شده، ۶۴ هزار و ۷۷۴ دانش آموز در شهریور ماه امسال نسبت به ثبت نام و نسبت به دریافت آن اقدام کرده اند، اظهار داشت: با توجه به استقبال خانواده‌ها از استفاده فرزندان خود از سیم کارت اعتباری ویژه انارستان، این نوع سیم کارت همچنان برای دانش آموزان به صورت کاملاً رایگان در حال توزیع و فعال سازی در مراکز فروش، دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های همراه اول در سطح استان هستند.

براساس اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان متقاضیان می‌توانند با ارسال عدد ۲۲۰ از طریق پیامک به شماره ۳۰۰۰۶۸۶۰ برای ثبت نام سیم کارت اقدام کنند و سپس یک کد فعال سازی برای آنها پیامک می شود، البته برای دریافت سیم کارت انارستان نیازی به حضور و مراجعه دانش آموزان نیست و یکی از والدین با در دست داشتن کارت ملی هوشمند خود و شناسنامه جدید فرزندشان و به همراه داشتن کد فعال سازی دریافت شده، می‌توانند نسبت به فعال کردن و دریافت سیم کارت انارستان فرزند خود اقدام نمایند.

این سیم کارت جهت برآوردن نیاز‌های اینترنت پاک کودکان و نوجوانان در دستور کار شرکت مخابرات ایران و همراه اول قرار گرفته است و با فراهم شدن استفاده دانش آموزان از فضای اینترنت سالم، امن و پرسرعت با بسته‌های متنوع و متناسب با نیاز دانش آموزان طراحی شده و داشتن اینترنت دوست دار و با محتوای اختصاصی برای کودکان و نوجوانان از مهم‌ترین ویژگی سیم کارت اعتباری انارستان است.

همچنین بسته خوش آمدگویی رایگان با حجم ۳ گیگابایت اینترنت پرسرعت نسل ۴/۵ به همراه ۱۰۰ دقیقه مکالمه رایگان درون شبکه‌ای و ۱۰۰ پیامک به صورت رایگان به هنگام فعال سازی و یک بسته اینترنت ۲۴ گیگ ۶ ماهه نیز برای استفاده دانش آموزان در نظر گرفته شده است که هر ماه به مدت یک هفته، بسته ۴ گیگابایت اینترنت به صورت خودکار فعال خواهد شد، ضمن اینکه خرید بسته‌های دیتا با تخفیف ۲۵ درصد و بسته‌های مکالمه ارزان‌تر با ۳۸ درصد تخفیف و قابلیت اتصال به سامانه آموزشی شاد، از دیگر ویژگی‌های سیم کارت اعتباری همراه اول انارستان ویژه دانش آموزان است.

مخابرات منطقه خوزستان پیش از این با انتشار اخبار و صدور اطلاعیه در فضای مجازی و نصب بنر و پوستر در سطح مراکز فروش و دفاتر پیشخوان دولت و نمایندگی‌های همراه اول نسبت به ثبت نام رایگان سیم کارت انارستان ویژه دانش آموزان اقدام کرده بود. همچنین مخابرات منطقه خوزستان جهت رفاه حال کارکنان خود و مراجعه کنندگان با مستقر نمودن باجه در مجتمع فنی  و اداری، نسبت به ثبت نام و توزیع رایگان سیم کارت انارستان ویژه دانش آموزان اقدام کرده است.
مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار