تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۰۶۶۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کاروان ۴۳ نفره دو و میدانی خوزستان در راه لیگ کشور
 برای اولین بار در تاریخ دو و میدانی خوزستان کاروان ۴۳ نفره نوجوان دو و میدانی استان در دو بخش پسران و دختران در مرحله نخست لیگ باشگاه‌های کشور حضور پیدا می کند. 

غلامرضا خنفری، رییس هیات دو و میدانی خوزستان در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: این مسابقات سوم و چهارم مهرماه به ترتیب در بخش پسران و دختران در تهران برگزار خواهد شد که تیم شهرداری گتوند در بخش پسران و شرکت مسیل خروش اروند در بخش دختران، نمایندگان دو و میدانی خوزستان در این دوره از رقابت ها هستند که در مواد مختلف به مصاف رقبای خود می روند. 

وی با بیان این که دو تیم دختران و پسران استان در قالب کاروان ۴۳ نفره استان راهی این رقابت ها می شوند، افزود: این دوره از مسابقات ماهیت انتخابی تیم های ملی نوجوانان و جوانان کشور جهت حضور در رقابت های آسیایی ۲۰۲۱ را دارد که نخبه ترین دوندگان نوجوان خوزستانی در قالب این دو تیم در این مسابقات شرکت می کنند و به موفقیت این آینده سازان امیدوار هستیم.

رییس هیات دو و میدانی خوزستان گفت: از سال نخست فعالیتم در هیات، هدف از برنامه ریزی و چشم انداز هیات دو و میدانی خوزستان، سرمایه گذاری روی رده های سنی پایه بوده و ان شاءالله در سال جاری و سال آتی از این عزیزان به عنوان آینده سازان دو و میدانی خوزستان بیشتر خواهیم شنید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار