تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۲۰۶۶۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انعقاد قرارداد پروژه میدان گازی تنگ بیجار میان دانشگاه چمران اهواز و وزارت نفت
  رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز از انعقاد قرارداد پروژه مطالعاتی میدان گازی تنگ بیجار و سپردن مطالعات این میدان گازی به متخصصان دانشگاه شهید چمران اهواز خبر داد.

غلامحسین خواجه  با اشاره به انعقاد این تفاهم‌نامه با وزارت نفت، اظهار کرد: امروز (۳۱ شهریور) جلسه‌ای با حضور وزیر نفت و روسای تعدادی از دانشگاه‌های کشور، برای انعقاد ۱۳ قرارداد پژوهشی میدان محور با دانشگاه‌های کشور تشکیل شد. در این جلسه پروژه‌های مطالعاتی میادین بزرگ نفتی و گازی کشور به ۱۳ دانشگاه محول شدند.

وی افزود: در ادامه ارتباطی که بین دانشگاه‌ها و وزارت نفت وجود دارد، یک قرارداد نیز با دانشگاه شهید چمران اهواز منعقد شد که براساس این قرارداد، مطالعه و بررسی میدان گازی تنگ بیجار به دانشگاه سپرده شد.

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشگاه شهید چمران اهواز در راستای توسعه فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود در حوزه نفت، پژوهشکده مطالعات میادین نفت و گاز را راه‌اندازی کرد که پروژه تنگ بیجار نیز در این پژوهشکده و با کمک متخصصان دانشگاه و شرکت‌های دانش‌بنیان، انجام خواهد شد.

خواجه با بیان اینکه یکی از سیاست‌های وزارت نفت سپردن پروژه‌های مطالعاتی میادین به دانشگاه‌های بزرگ کشور است، گفت: سیاست وزارت نفت این است که دانشگاه‌ها با همکاری همدیگر بتوانند پروژه‌ها را انجام دهند و ما نیز در جاهایی که نیاز باشد در مطالعه این پروژه از دانشگاه‌های دیگر کمک خواهیم گرفت.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار