تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۲۰۶۶۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در خرمشهر اجرا می‌شود
  دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر گفت: ۵۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در خرمشهر با شعار محوری "ما قوی هستیم" اجرا می‌شود.

عبدالامیر عریضاوی بیان کرد: در ۳۱ شهریور نخستین روز هفته دفاع مقدس از پیشکسوتان و خادمان حوزه سلامت در اداره بندر و دریانوردی، هیات رزمندگان، آموزش و پرورش و شرکت نفت و گاز اروندان تجلیل می‌شود.

وی برگزاری گشت مشترک دریایی در رودخانه کارون و پذیرش و درمان رایگان بیماران مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس خرمشهر بیان کرد و افزود: نهضت جهاد و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق هدف توسط بسیج سازندگی و نهضت روشنگری باعنوان تبین نهضت عاشورا در هفته دفاع مقدس پیش‌بینی شده است.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خرمشهر گفت: اجرای تئاتر خیابانی با محوریت شهدای جامعه پزشکی، فراخوان مسابقه خاطره نویسی چهل مکان، چهل خاطره و چهل رویداد، برگزاری نمایشگاه مجازی دفاع مقدس با محوریت عکس، شرح عملیات و معرفی دستاوردهای دفاع مقدس در بعد دانشجویی و غیردانشجویی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در خرمشهر است.

عریضاوی به برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری با موضوع دفاع مقدس در فضای مجازی اشاره کرد و افزود:گفت: ساخت مستند گردان ۱۵۱ پادگان دژ خرمشهر برای شبکه خبر و ارسال کلیپ و اعزام راویان مبلغ و مبلغه به مساجد، حسینیه‌ها، مراکز فرهنگی و مدارس برای تبیین نقش روحانیت در دفاع مقدس و رشادت رزمندگان در فضای مجازی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: همچنین در این هفته یادواره‌های شهدای پادگان دژ، شهید جهان‌آرا با موضوع آخرین پرواز، یادواره شهدای کارمند و کارگر، یادواره شهدای خرمشهر هر حوزه یک شهید در بستر فضای مجازی، همایش زنان(اسوه‌های صبر و مقاومت) و همایش تجلیل از شیوخ و سران طوایف رزمنده دفاع مقدس برگزار می‌شود.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نام‌گذاری شده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار