تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۲۰۶۶۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درمان رایگان روستاییان آبادان به مناسبت هفته دفاع مقدس
 مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان گفت:همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در قالب طرح شهید رهنمون اهالی برخی روستاهای آبادان با اعزام پزشک به رایگان درمان می‌شوند.

مهدی قنادزاده بیان کرد:این طرح به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس و به منظور حمایت از مناطق کمتر برخوردار از سوی کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان با همکاری معاونت‌ها و واحدهای تابعه دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان از امروز به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

وی به حضور بیش از ۱۰ پزشک متخصص بیماری‌های عفونی و اطفال، پزشک عمومی، دندانپزشک، داروساز، دارویار و بهورز در مرکز خدمات جامع سلامت روستایی شهید رجایی آبادان اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده پذیرش و مداوای بیش از ۵۰۰ بیمار کم‌بضاعت در روستاهای رمیله و شلحه‌حاج‌حسین آبادان به رایگان آغاز شد.

مسوول کانون بسیج جامعه پزشکی آبادان گفت: گفت: تمامی خدمات به شهروندان شامل پذیرش، خدمات دندانپزشکی و تجویز دارو رایگان ارایه می‌شود.

قنادزاده با تاکید بر اینکه تمامی این خدمات با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود ادامه داد: طرح شهید رهنمون در سه نقطه روستایی و یک نقطه شهری ادامه خواهد داشت.

شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌می‌برند.

هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور آغاز می‌شود.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار