تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲
کد خبر: ۲۰۶۶۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاز سوم آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز در حال تکمیل است
آریا خاکی گفت: تکمیل فاز سوم آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز با هدف تامین آب همه روستا‌های این بخش در حال انجام است.
 محمود آریا خاکی مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوزستان گفت: فاز سوم پروژه آبرسانی به بخش غیزانیه اهواز به منظور تامین آب موردنیاز روستا‌های شرق این بخش آغاز شد.

او با بیان اینکه پیش از این از طریق چاه‌های کم توله شهرستان رامهرمز انجام می‌شد و معمولا با مشکل افت فشار و حتی قطع آب مواجه بودند، افزود: بحمدالله با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، ۳۰ کیلومتر لوله گذاری در تاسیسات نزهه به تاسیسات آبرسانی دهلائیه انجام شد، همچنین آبرسانی از تاسیسات دهلائیه به روستا‌های پایین دست نیز انجام می‌شود.

آریا خاکی با اشاره به انجام عملیات آبرسانی به روستای عین زمان در بخش غیزانیه اشاره کرد و اظهار داشت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با اصلاح شبکه‌های توزیع و اتصال خطوط فرعی به خطوط اصلی انتقال آب کارگذاری شده، آبرسانی بی وقفه به روستا‌های این بخش را شاهد باشیم.

بخش غیزانیه بزرگترین بخش استان خوزستان و کلانشهر اهواز بوده و از ۲ دهستان مشرحات و غیزانیه تشکیل شده، ضمن اینکه این بخش دارای ۸۳ روستا است و بیشتر اهالی آن به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند و علیرغم قرار گرفتن در مجاورت شرکت‌های نفت و گاز کارون و مارون، شرکت ملی حفاری ایران، پتروشیمی مارون و پتروشیمی رازی و مسیر ترانزیت بنادر ایران از آب آشامیدنی و پایدار محرومند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار