تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۶
کد خبر: ۲۰۶۶۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جهادگران خوزستانی ۱۰۰هزار بسته بهداشتی در خرمشهر توزیع کردند
  گروه جهادی جهادگران "نور" خرمشهر گفت: تولید ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی میان نیازمندان از جمله اقدامات انجام شده توسط این گروه جهادی است.

علیرضا مهلی اظهار داشت: گروه جوان جهادگران نور خرمشهر بیش از 6ماه  است که با گسترش ویروس منحوس کرونا کار خدمت‌رسانی و جهادی خود را در این عرصه آغاز کرده است.

وی با "بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم یک تکلیف است" افزود: جهادگران نور با تمام توان در حال خدمت به شهروندان هستند و در زمینه‌های گندزدایی معابر و خیابان‌ها تا تولید دستکش و ماسک و توزیع مواد بهداشتی فعالیت‌های مختلفی انجام داده‌اند.

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر با اشاره به اینکه "گروه جهادگران نور متشکل از 120 نفر مرد و زن است" اضافه کرد: این گروه در 6ماه اخیر بیش از 200 هزار ماسک تولید و میان مردم خرمشهر در شهر و روستاها توزیع کرده است.

 مهلی توزیع 100 هزار بسته بهداشتی از جمله الکل، ژل ضدعفونی و دستکش میان شهروندان را از دیگر اقدامات این گروه جهادی دانست و از بسته‌بندی و توزیع 50 هزار بطری مایع دستشویی جهت بهداشت فردی و مقابله با این ویروس در سطح شهرستان خبر داد.

 وی عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با رزمایش مومنانه و مواسات و همدلی این گروه جهادی با همت خیرین توانست بیش  از 1200 بسته معیشتی را در 12 مرحله میان نیازمندان توزیع کند.

مهلی گفت: همچنین در این ایام ماه محرم و سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در جهت توزیع ماسک و اقلام بهداشتی مانند ژل و الکل ضدعفونی ویژه موکب ها، مساجد، حسینیه ها و عزاداران حسینی فعالیت جهادی و شبانه روزی داشتیم.

 وی تصریح کرد: گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر پیش از این در زلزله کرمانشاه و سیل استان خوزستان، اربعین حسینی و آیین‌ها و بحران‌های مختلف فعالیت داشته و تمرکز اصلی خود را برای خدمت به قشر نیازمند قرار داده است.

مدیر گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر در ادامه خاطرنشان کرد: ما این روحیه جهادی و خدمت را مدیون مردان بزرگی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای امنیت هستیم.

 مهلی در پایان یادآور شد: فعالیت‌های جهادی گروه جهادی جهادگران نور خرمشهر تا پایان بحران کرونا همچنان ادامه خواهد داشت، همچنین لازم است از همه پزشکان و پرستاران و کادر درمانی که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، تشکر و قدردانی کنیم.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار