تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۲۰۶۵۹۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سهمیه گاز مایع خرمشهر افزایش یافت
 سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای کپسول گاز مایع در خرمشهر ۴۰ تن به سهمیه گاز مایع این شهرستان اضافه شد.

نعیم مقدم میزان توزیع روزانه کپسول گاز مایع در خرمشهر را ۲هزار و ۲۵۰ کپسول عنوان کرد و اظهار داشت: پیشتر سهمیه گاز مایع خرمشهر ۶۰ تن در روز بود که با پیگیری انجام شده این سهمیه به ۱۰۰ تن در روز رسید.

وی با بیان اینکه نظارت بر توزیع کپسول گاز مایع در جایگاه‌های سبدی خرمشهر به طور مستمر انجام می‌شود گفت: به منظور جلوگیری از تخلف و توزیع عادلانه بین مردم نظارت جدی بر روند کار جایگاههای گاز مایع از سوی نیروهای اداره صنعت، معدن و تجارت خرمشهر در حال انجام است.

مقدم تعداد جایگاه توزیع کپسول گاز مایع در خرمشهر را ۱۰ واحد بیان کرد و گفت: عرضه‌کنندگان گاز مایع موظف اند نسبت به عرضه گاز به شهروندان اقدام کنند، ضمن آنکه هیچ جایگاهی اجازه افزایش قیمت مصوب شده کپسول گاز مایع را ندارد.

وی علت تشکیل صف طولانی برای تهیه گاز مایع در شهرستان خرمشهر را استفاده خودروهای گازسوز بیان کرد و گفت: متاسفانه برخی از خودروهای شهرهای دیگر استان به دلیل افزایش قیمت در شهر خود از خرمشهر کپسول گاز تهیه می‌کنند.

 مقدم در ادامه گفت: به منظور رفع مشکل توزیع گاز مایع ، متقاضیان باید در سامانه درخواست فرآورده نفتی ثبت نام کنند.

بسیاری از خانواده‌های خرمشهری همچنان برای مصرف روزانه خود از گاز مایع استفاده می‌کنند.

هزینه بالای لوله‌کشی گاز و ناتوانی مردم از پرداخت هزینه اشتراک از علل استقبال نکردن خانوارهای خرمشهری از اشتراک پذیری گاز در این شهرستان است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار