تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۲۰۶۵۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند.
 محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ این دیار به یادگار خواهد ماند.

او بیان داشت: فرزندان برومند و دلاور ایران اسلامی، با روحیه حمیت و غیرت و به تاسی از مولا و سرورشان حضرت حسین بن علی (ع) و در تحقق شعار هیهات من الذله، کوشیدند تا هرگز تسلیم ننگ و ذلت نشوند و از کیان و حیثیت این مرز و بوم، دفاع کنند.

جوروند افزود: در دفاع مقدس، جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگتگی‌ها و ایثارگری‌های خود، مرامی را بنیان نهادند که از پرتو آن، ایثار و شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی تمام جریان‌ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: دفاع مقدس زمینه ساز فرهنگ والایی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد و اینجانب فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس که نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرز‌های میهن اسلامی و جانفشانی در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال، توفیق ادامه راه شهیدان را برای خود و همگان، مسئلت دارم.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار