تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۰
کد خبر: ۲۰۶۵۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توپ ناکارآمدی‌ها را در زمین شهرداری اهواز نیاندازند
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اهواز گفت: برخی بجای چاره‌جویی، در شرایطی که آمار کرونا در خوزستان بالا رفته، توپ ناکارآمدی را در زمین شهرداری نیاندازند.
 آیت حمیدی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اهواز در واکنش به اظهارات رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در خصوص عدم توزیع ماسک رایگان توسط شهرداری اهواز اظهار کرد: به نظر می‌رسد رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز در اظهاراتی که پیرامون عملکرد شهرداری اهواز در زمینه مبارزه با شیوع ویروس کرونا داشته است، تا حدود بسیار زیادی از دایره انصاف و عدالت خارج شده است.

وی افزود: این اظهارات بگونه‌ای است که مطالبی کذب و غیر واقعی را در خصوص عملکرد خانواده بزرگ شهرداری اهواز عنوان کرده است که متاسفانه با واقعیت موجود فاصله بسیاری دارد و امید آن میرود که اظهارات صورت گرفته، تنها ناشی از بی‌اطلاعی بوده باشد و نه بر اساس فرافکنی پیرامون شبهاتی که در خصوص عملکرد دستگاه مطبوع ایشان به گوش می‌رسد.

آیت حمیدی ادامه داد: بنده بعنوان یکی از متولیان سازمانهای شهرداری اهواز، به اطلاع ایشان و سایر دوستانی که عمداً یا سهواً چشم خود را بر روی عملکرد درخشان و قابل تقدیر عوامل شهرداری اهواز طی دوران شیوع ویروس کرونا بسته‌اند، می‌رسانم که شهرداری اهواز نه تنها در این زمینه کوتاهی نکرده است بلکه تا حدودی هم از سایر دستگاههای متولی کرونا نیز جلوتر و پیشگام‌تر بوده است.

وی تصریح کرد: برای مثال تنها در سازمان تاکسیرانی شهرداری اهواز طی سه ماه گذشته در حدود ۱۰ هزار ماسک رایگان در بین رانندگان زحمتکش و پرتلاش تاکسی توزیع شده است و طی روزهای گذشته نیز بیش از هزار محلول ضدعفونی کننده دست پانصد سی‌سی به آنان بصورت رایگان اختصاص یافت، که تمامی این موارد با تاکید شهردار اهواز و دستور مستقیم ایشان به انجام رسیده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر اهواز با اظهار تاسف از صحبتهای رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز، بیان کرد: اینکه یکی از مدیران میانی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، چشم خود را بر روی اقدامات ملموس مجموعه شهرداری اهواز که بارها عملکرد آنها در ستاد استانی کرونا توسط استاندار هم مورد تقدیر قرار گرفته است، ببندد و با بیان اظهارات غیر کارشناسی و نسنجیده، دست به نقد غیرمنصفانه عملکرد این نهاد مردمی بزند.

وی اذعان کرد: این اظهارات که زحمتهای شبانه روزی مجموعه کارکنان شهرداری اهواز از جمله سازمانهای تاکسیرانی، آتش نشانی، اجرائیات را نادیده بگیرد، با هیچکدام از معیارهای جوانمردی و اصول اخلاقی سازگاری ندارد.

آیت حمیدی در خصوص سایر موارد مطرح شده توسط رئیس مرکز بهداشت شرق اهواز عنوان کرد: در خصوص عنوان شدن موضوع کذب و غیر واقعی عدم توزیع ماسک رایگان توسط شهرداری اهواز، احساس مسؤولیت کرده و خود را ملزم به پاسخگویی دانستم، اما پیرامون سایر موارد مطرح شده توسط ایشان، بمانند همین قضیه عدم توزیع ماسک رایگان، متاسفانه سایر اظهارت نیز غیرمستند و غیرمستدل هستند که قطعاً سایر مدیران مرتبط با موضوع و روابط عمومی شهرداری اهواز پاسخ لازم را خواهند داد.

وی ادامه داد: در مجموعه خدوم و پرتلاش علوم پزشکی، با وجود اینکه شهرداری اهواز تعدادی از فرهنگ‌سراهای خود را در اختیار این مجموعه جهت غربالگری بیماری کرونا گذاشته است و هرگونه همکاری ممکن با مراکز بهداشت را در این زمینه وظیفه خود دانسته و میداند، اینگونه اظهارات نسنجیده یکی از مسؤولین میانی این مجموعه نباید سایر زحمتهای این عزیزان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهراهواز افزود: احتمالاً این موضوع ناشی از کم تجربه بودن آقای مشکورنیا در حضور یافتن در نشست‌های خبری است، چرا که هر کارمند عادی با سابقه کم هم میداند که یک مدیر ارشد در جایگاهی بمانند شهردار یک کلانشهر که عضو ستاد استانی کرونا نیز است، قاعدتاً نمیتواند که هم در جلسات استانی شرکت داشته باشد و هم در جلسات شهرستانی حضور بهم رساند و هم شهری به گستردگی و بزرگی اهواز را اداره نماید.

وی اظهار کرد: عموماً در مواردی اینچنین یکی از معاونین شهردار، بنابر تشخیص و موضوعیت جلسه بعنوان جانشین، در نشست های مورد نظر شرکت میکند.

حمیدی افزود: ان شا الله مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی از این پس افراد زیر مجموعه خود را توجیح کنند تا این عزیزان منبعد ضمن رعایت سلسله مراتب اداری، از اظهارات غیرمسؤولانه خودداری کرده و اکنون که دوباره آمار مبتلایان به ویروس کرونا در سطح استان بالا رفته، بجای چاره‌جویی، اینچنین توپ ناکارآمدی‌ها را به زمین شهرداری اهواز نیاندازند.

وی گفت: دوران فرار رو به جلو برای عدم پاسخگویی به عملکردها، گذشته است و بهتر است بجای دست زدن به اقداماتی از این قبیل، با برنامه‌ریزی بین بخشی، کلیه دستگاههای اجرایی با همدلی در کنار هم قرار گرفته تا جامعه از این بحران پیش‌رو به سلامت عبور کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار