تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۲۰۶۵۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جاده دغاغله- جسانیه بزرگ اهواز تا یک ماه و نیم آینده به بهره‌برداری می‌رسد
بخشدار مرکزی اهواز وجود چند معارض را از عوامل مهم تاخیر در اجرای پروزه عنوان کرد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه تا یک ماه نیم آینده جاده دغاغله-جسانیه بزرگ اهواز آماده بهره‌برداری است.
 علی بلمچی بخشدار مرکزی اهواز با بیان اینکه پروژه جاده دغاغله-جسانیه بزرگ اهواز از  پروژه های اصلی و مهم به شمار می‌رود، اظهار کرد: این پروژه از زیر گذر پل کیان‌آباد آغاز و تا ورودی دغاغله ادامه دارد.

وی وجود چند معارض را از عوامل مهم تاخیر در اجرای فاز اول پروژه عنوان کرد، و افزود: تیرهای برق سد راه اجرای پروژه بود که جابه جا شد همچنین لوله‌های گاز که توسط شرکت گاز در حال جابه‌ جایی است.

بخشدار مرکزی اهواز گفت: لوله انتقال آب خام شهرداری نیز از دیگر معارضان اجرای پروژه است که مقرر شد لوله جدید خریداری و جابه‌جا شود.

بلمچی با اشاره به مشکلات موجود در اجرای فاز دوم پروژه جاده دغاغله-جسانیه بزرگ اهواز، بیان کرد: برای احدث دو دهانه پل باید موقعیت مکانی لوله‌های نفتی مشخص شود تا چنانچه به وسیله بیل مکانیکی کار کردیم لوله‌های نفتی آسیب نبیند.

وی افزود: اما پس از بررسی موضوع توسط شرکت گاز به اطلاعات مورد نظر دست پیدا نکرد به همین دلیل مجبور شدیم با به کارگیری چند کارگر  محل لوله‌های نفتی را حفاری کنیم تا لوله‌ها مشخص شود.

بلمچی با بیان اینکه دبی کانال سلمان را نیز برای اجرای پروژه مشخص کردیم،  عنوان کرد:  در حال حاضر منتظر نتایج آزمایش مکانیک خاک محل اجرای پروژه هستیم که مقرر شد چنانچه پایان این ماه و یا اوایل ماه آینده نتایج به دست ما برسد اداره راه و شهرسازی با شرکت نصر میثاق(پیمانکار پروژه) قراردادی منعقد و کار آغاز شود

وی یکی از دلایل عزل پیمانکار قبلی پروژه  را کندی در اجرای کار برشمرد، و گفت: پیش‌بینی می‌شود ظرف یک ماه تا یک ماه نیم آینده جاده دغاغله-جسانیه بزرگ اهواز آماده بهره‌برداری است.

مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار