تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۲۰۶۵۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
توزیع یک هزار بسته معیشتی و بهره‌برداری از کارگاه تولید ماسک مکانیزه در اهواز
  مسوول قرارگاه جهادی ارصاد گفت: یک هزار بسته معیشتی بین نیازمندان اهواز توزیع و یک کارگاه مکانیزه با ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

 سید مصطفی معلی عصر روز پنجشنبه در حاشیه توزیع یک هزار بسته معیشتی در اهواز در جمع خبرنگاران بیان کرد: رزمایش "لبخند حضرت ۲ " نشان دهنده کرامت مردم ولایتمدار و مومن خوزستان بوده و هیچ پشتوانه دولتی ندارد.

وی افزود: با کمک خیران یک هزار بسته معیشتی هر بسته به ارزش یک میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تهیه و امروز بین نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد.

مسوول قرارگاه جهادی ارصاد ادامه داد: همچنین به همت نیروهای جهادی و حمایت خیران یک کارگاه خط تولید اتوماتیک ماسک در منطقه منبع آب اهواز به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: در این کارگاه فرصت شغلی برای هشت نفر ایجاد شده و در شرایط کنونی با تامین ماسک بخشی از نیاز مردم برطرف شده است.

معلی بیان کرد: این کارگاه مکانیزه ظرفیت تولید روزانه ۶۰ هزار ماسک را دارد که امید است با وجود سایر کارگاه‌های مشابه دیگر در زمینه تامین ماسک با کمبودی روبه رو نباشیم.

وی ادامه داد: در رزمایش "لبخند حضرت ۱" نیز یک هزار بسته غذایی هر یک به ارزش یک میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بین نیازمندان شهرستان اهواز توزیع شد اما در این مرحله علاوه بر توزیع این بسته‌ها در زمینه اشتغالزایی نیر اقدامات موثری صورت گرفت.

مسوول قرارگاه جهادی ارصاد گفت: از گروه‌های جهادی و مساجد خوزستان خواستاریم تا در زمینه اشتغالزایی از ظرفیت‌های جوانان انقلابی استفاده کنند تا بتوانیم بخش عمده‌ای از مشکلات اقتصادی مردم را برطرف کنیم.

پیش از این نیز در مرداد امسال ۲۰ هزار بسته معیشتی به همت سپاه، دستگاه‌های اجرایی، خیران و گروه‌های جهادی بین نیازمندان خوزستان توزیع شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار