تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۴
کد خبر: ۲۰۶۴۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان:
اتفاق تلخی در خوزستان در حال رخ دادن است
 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به افزایش شیوع بیماری و قرمز شدن برخی شهرها گفت: با این وضعیت که داریم پیش می‌رویم و با توجه به رفت و آمدهای بین شهرها، یقینا همه شهرهای خوزستان درگیر خواهند شد.

رضا نجاتی اظهار کرد: اتفاق تلخی در استان خوزستان در حال رخ دادن است؛ پس از چند هفته آرامش، به دلیل بی‌مبالاتی و عدم رعایت شیوه‌نامه‌ها توسط برخی از مردم، تعدادی از شهرهای خوزستان در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: با این وضعیت که داریم پیش می‌رویم و با توجه به رفت و آمدهای بین شهرها، یقینا همه شهرهای خوزستان درگیر خواهند شد. 

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: بارها گفتیم حتی اگر یک مورد بیماری داشته باشیم، باید موضوع را جدی بگیریم و ترس داشته باشیم. از مردم خواهش می‌کنیم همکاری روزهای نخست را داشته باشند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نجاتی تصریح کرد: یقینا اگر شرایط به گونه‌ای دیگر رقم بخورد، مجبور به اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌ها در برخی از بخش‌های شهرها هستیم.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به حرکت برخی افراد به سمت مرزها در آستانه اربعین، افزود: با توجه به شرایط شیوع کرونا، عراق اجازه ورود زائران در اربعین را نخواهد داد بنابراین امسال دو مرز شلمچه و چذابه پذیرای هیچ زائری به سمت کربلای معلا نیستند و هیچ موکبی نیز در این دو مرز برپا نخواهد شد.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: برنامه اربعین امسال متفاوت برگزار می‌شود و هیچ اعزامی به عراق نداریم زیرا یقینا عراق جلوگیری خواهد کرد.


مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار