تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۰۶۴۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شورای تحقق سند توسعه تعاونی‌ها در خوزستان راه‌اندازی شد
 مدیرکل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: شورای تحقق سند توسعه تعاونی‌ها در خوزستان به تازگی فعالیت خود را در این استان آغاز کرده است.

 ارسلان غمگین روز پنجشنبه در آیین تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان اندیمشک در محل فرمانداری افزود: در سال ۱۳۹۲ سند توسعه تعاونی‌ها تنظیم شد که تکلیف وزارتخانه‌های مختلف برای کمک به آنها مشخص شد.
وی بیان کرد: در این راستا شورای تحقق این سند در خوزستان به ریاست استاندار و دبیری این اداره کل تشکیل و برای تحقق اهداف محوری مرتبط با تعاونی‌ها تلاش می‌کند.
وی گفت:همه نیازها و مشکلات تعاونی‌ها در این شورا مطرح و راهکار و تصمیم لازم برای بهبود وضعیت تعاونی‌های خوزستان گرفته خواهد شد.
به گفته وی این شورا تاکنون ۲ نشست راهبردی تشکیل داده است.
وی نیاز کشور را تقویت تعاونی‌ها دانست و افزود:طبق قانون باید در مسیری حرکت کنیم که ۲۵ درصد اقتصاد کشور توسط تعاونی‌ها اداره شود.
فرماندار اندیمشک هم گفت:یکی از مهمترین راهکارهای توسعه فرصت‌های شغلی ، حمایت از کارآفرینان و تعاونی‌ها است.
پیمان جهانگیری افزود: در سال جهش تولید ، حمایت از تعاونی‌ها ضمن تحقق این مهم ، سبب رونق اشتغال و اقتصاد خواهد شد.
وی گفت: ۱۳۸ طرح در حوزه مشاغل خانگی و فراگیر تعاونی در اندیمشک مصوب شده که از این تعداد ۱۱۹ طرح تسهیلات بانکی حدود ۱۸۰ ملیلارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
سید ناصر حسینی رییس اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی اندیمشک هم گفت:موفقیت پنج تعاونی این شهرستان در جشنواره استانی نشان دهنده پویایی بخش تعاونی شهرستان است.
در این آیین مدیران تعدادی از تعاونی های اندیمشک برخی مشکلات خود را تشریح کردند و از مسوولان ۱۷ تعاونی فعال شهرستان اندیمشک تجلیل شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار