تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۲۰۶۴۷۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عدم رعایت شیوه‌نامه بهداشتی وضعیت تمام خوزستان را قرمز می‌کند
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدادی از شهرهای خوزستان را قرمز کرده و یقیناً اگر با همین روال پیش رویم تمام استان درگیر خواهد شد.
 رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چند هفته شرایط کرونا در استان نسبتا آرام بود و در همان شرایط نیز اعلام کردیم تا زمانی که حتی یک مورد بیماری کرونا در شهرهای استان ما وجود دارد باید بسیار مراقبت کرد.

وی افزود: متأسفانه عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تعدادی از شهرهای خوزستان را قرمز کرده و یقیناً اگر با همین روال پیش رویم تمام استان درگیر خواهد شد.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: در بین مردم شهرهای مختلف خوزستان رفت‌وآمدهای زیادی وجود دارد و از مردم تقاضا می‌شود همان همکاری‌های روزهای نخست را ادامه دهند.

وی ادامه داد: فعلاً محدودیت‌ها و تمهیدات به روال کنونی است اما اگر شرایط به صورتی رقم بخورد که ناچار به اعمال محدودیت‌های بیشتر و متناسب با وضعیت شویم، اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.

رضا نجاتی در خصوص مراسمات اربعین تصریح کرد: دو مرز شلمچه و چزابه مسدود هستند و کشور عراق نیز اجازه ورود هیچ زائری را نخواهد داد لذا از تمامی مردم درون و برون استان تقاضا داریم در ایام اربعین به سمت مرز حرکت نکنند.

وی بیان کرد: هیچ موکب و هیئتی در مسیر مرزها اجازه استقرار نخواهد داشت و مراسمات اربعین امسال به شکلی متفاوت با سال‌های گذشته برگزار خواهند شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار