تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۲۰۶۴۷۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تولید و توزیع آب ژاول در پتروشیمی آبادان
شرکت پتروشیمی آبادان به پاس تولید و توزیع آب ژاول و ارسال آن به بخش‌های عمومی، خدماتی و ‏مراکز درمانی در راستای مقابله با ویروس کرونا تقدیر شد.
  هشتمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرستان آبادان با حضور محمد طاهری معاون عمرانی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان امروز برگزار و پیرامون دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا، وضعیت شهرستان در اجرای پروتکل‌ها و بررسی اقدامات صورت گرفته از سوی ادارات بحث و تبادل نظر شد.

در این جلسه معاون فرماندار از مدیرعامل شرکت پتروشیمی آبادان در خصوص تامین آب ژاول جهت ضدعفونی تقدیر و تشکر کرد و افزود: پتروشیمی آبادان با وجود مشکلات فراوان ضمن تهیه و عرضه آب ژاول به کلیه ادارات و اماکن شهرستان آبادان، نیاز شهرهای مجاور را نیز تامین کرد که این کار بزرگ جای تقدیر دارد .

وی افزود: شرکت پتروشیمی آبادان از زمان شروع کرونا آب ژاول تولیدی خود را به طور کامل و با هماهنگی فرمانداری این شهرستان در اختیار دستگاه‌های ذیربط قرار داده و همچنان در کنار مردم و مسئولین برای مقابله با ویروس کرونا خواهد ماند.

طاهری با اشاره به اقدامات  پتروشیمی آبادان در مبارزه با کرونا ویروس گفت: ازجمله ضدعفونی کردن معابر و اماکن و سطوح شهری در سطح شهرستان و کمک به بخش درمان و سلامت از دیگر اقدامات این مجموعه است بی تردید در شرایط حساس، هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته شود در تاریخ نگاشته خواهد شد.

وی گفت: فداکاری‌های دلسوزانه همه‌ نیروهای جهادی جلوه‌ای از ایثار و‌فداکاری و عشق به وطن بود و در این راستا اقدامات مطلوبی انجام گرفت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار