تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۲۰۶۴۷۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بازیکنان و کادر تیم فوتسال ملی حفاری اهواز تست کرونا دادند
  مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز از گرفتن تست کرونا از بازیکنان این تیم فوتسال خبر داد.

 مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز با اشاره به اینکه منتظر مشخص شدن جواب تست تیم فوتسال هستیم، اظهار کرد: پس از اعلام نتایج تست، تمرینات تیم فوتسال را به صورت رسمی از هفته آینده آغاز می‌کنیم.

سید سالار محمد نیا با اشاره به اینکه تا امروز همه خواسته‌های کادر فنی را تأمین کردیم، افزود: به دنبال جذب یک مهاجم دیگر هستیم که پس از توافق با این بازیکن، نام آن را اعلام خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد بازیکنان سال قبل خود را حفظ کردیم ادامه داد: با قطعی شدن حضور یک بازیکن دیگر کار ما در فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد.

مدیرعامل باشگاه ملی حفاری اهواز گفت: در تلاش هستیم با آماده کردن یک تیم خوب به نتایج بهتری نسبت به سال گذشته دست پیدا کنیم.

در فصل نقل و انتقالات رشید قلی پور، حمدالله قنواتی، سعید ترابیده، فارس ضیاغم، فرهاد کلاه کج، وحید کاظمی، محمد صفری و حسین فیهمی به خدمت تیم فوتسال ملی حفاری اهواز درآمدند.

همچنین هومن یعقوبی، سینا ممبینی و شایان بنادری، سعید ممبینی، امید خانی، مرتضی طاهر پور، امید رستمی و محمد ربی هاوی قرارداد خود را با تیم فوتسال ملی حفاری برای یک فصل دیگر تمدید کردند.

  مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با حضور ۱۴ تیم و در دو گروه هفت تیمی از اول آبان ماه برگزار می‌شود. اهورا بهبهان دیگر نماینده خوزستان در این رقابت‌هاست.

مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار