تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کد خبر: ۲۰۶۴۶۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برخی مدارس اهواز، پروتکل‌های بهداشتی را بهتر اجرا کنند
  معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری اهواز گفت: به رغم زحمات زیاد آموزش و پرورش در پیشگیری از کرونا، اما پروتکل‌های بهداشتی در برخی از مدارس شهرستان اهواز باید بهتر اجرا شود.

سیدمجید صالحی در جلسه مشترک شورای سلامت و امنیت غذایی و ستاد مدیریت و کنترل ویروس کرونای شهرستان اهواز با اشاره به اینکه برای پیشگیری از کرونا حضور دانش‌آموزان در مدارس اختیاری است، افزود: دانش‌آموزانی که بیماری زمینه‌ای دارند باید در خانه بمانند و به مدرسه مراجعه نکنند و به صورت غیرحضوری آموزش ببینند.

 وی در ادامه با بیان اینکه برای پیشگیری از شیوع کرونا راه‌اندازی موکب برای اربعین در اهواز ممنوع اعلام شد، گفت: اداره تبلیغات اسلامی و نیروی انتظامی جلسات مختلفی با مواکب و مداحان برگزار کردند و این جلسات و پیگیری‌ها ادامه دارد.

صالحی ادامه داد: هیچ اداره، نهاد و دستگاه اجرایی مخالف برگزاری مراسم نیست و همه به اعتقادات پایبند هستند و با توجه به خطرات کرونا باید مراقبت کنند و به افرادی که توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، تذکر داده شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار اهواز در خصوص متکدیان سطح شهر نیز گفت: جلسه ساماندهی متکدیان روز گذشته در فرمانداری اهواز برگزار و برای ساماندهی آن‌ها تصمیم‌گیری شد.

صالحی در ادامه با اشاره به مشکلات آب شرب در برخی از مناطق شهرستان اهواز گفت: رفع مشکل آب شرب اولویت دارد؛ جلسات اختصاصی برای رفع این مشکل در فرمانداری برگزار شد و رفع مشکل آب شرب با جدیت در حال انجام است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار