تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۰۶۴۴۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امضای تفاهمنامه علوم پزشکی آبادان و تهران
  رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: دانشجوی خارجی در رشته‌های پزشکی و پیراپزشکی براساس تفاهمنامه بین این دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی تهران، پذیرش می‌شود.

 شکراله سلمان‌زاده با اشاره به امضای تفاهم‌نامه در راستای راه‌اندازی پردیس بین‌المللی توسط دانشگاه تهران با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان بیان کرد: این تفاهمنامه در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و تقویت مرجعیت علمی کشور در سطح دنیا به ویژه کشورهای منطقه و با توجه به سابقه موفق دانشگاه علوم پزشکی تهران و همچنین موقعیت منحصر به فرد دانشکده علوم پزشکی آبادان به لحاظ قرار داشتن در منطقه آزاد اروند و همجواری با کشور عراق منعقد شد.

وی مدت زمان این تفاهم‌نامه را از زمان انعقاد ۳۰ سال اعلام کرد و افزود: البته این موضوع هر ۱۰سال یک بار براساس اهداف از پیش تعیین‌شده ارزیابی و بازنگری خواهد شد.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: ۲ طرف حداکثر تلاش خود را برای پذیرش دانشجوی خارجی در نیمسال نخست سال تحصیلی جاری به کار خواهند بست.

وی افزود: دانشجویان بین‌المللی در رشته‌های دکترای علوم پزشکی(عمومی)، داروسازی و دندان‌پزشکی؛ رشته پرستاری در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و در مقطع کارشناسی رشته‌های بیهوشی، اتاق عمل، رادیولوژی، بیناسنجی، تجهیزات پزشکی، تغذیه بالینی، اورژانس و بهداشت؛ با دریافت هزینه‌ تعیین‌شده پذیرش خواهند شد.

گفتنی است این تفاهم‌نامه به امضای دکتر عباسعلی کریمی رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر شکراله سلمان‌زاده، رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان رسیده است.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار