تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۲۰۶۴۳۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
زمینه بازگشت به تحصیل دانشجویان پیام‌نور خوزستان فراهم شد
رئیس منطقه ۱۰ دانشگاه پیام‌نور و استان خوزستان از فراهم شدن زمینه بازگشت به تحصیل دانشجویان مراجعه‌نکرده به تحصیل، با بخشودگی بدهی و حذف سنوات آموزشی خبر داد.

علیرضا اقبالی اظهار کرد: با توجه به تقاضای دانشجویان مراجعه نکرده در سراسر کشور برای ادامه تحصیل، شرایط لازم برای بازگشت به تحصیل دانشجویانی که تحصیل را نیمه کاره رها کرده و به دانشگاه مراجعه نکرده‌اند، با بخشودگی بدهی و حذف سنوات آموزشی در مدت محدودی بوجود آمده است.

وی با بیان اینکه طرح بخشودگی شامل دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ورودی سال ۹۷ و قبل از آن می‌شود، تصریح کرد: دانشجویان مراجعه‌نکرده با انگیزه ادامه تحصیل، حداکثر تا ۳۰ دی ماه سال جاری درخواست خود را به مراکز و واحدهای این دانشگاه ارائه دهند.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه پیام نور خوزستان، رئیس دانشگاه پیام نور استان با تاکید بر اینکه برای ترم‌های این دانشجویان، مرخصی تحصیلی بدون احتساب در سنوات و بدون پرداخت شهریه از نیمسال اول تحصیلی سال (۱۴۰۰- 13۹۹) قابل اجرا است، گفت: امکان ارائه درخواست بعد از تاریخ یادشده برای دانشجویان وجود نداشته و این افراد با ثبت‌نام در مهلت مقرر، از تسهیلات ویژه دانشجویان جدید بهره‌مند خواهند شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار