تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۲۰۶۴۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مسابقه بسکتبال"شوت" در اهواز برگزار می‌شود
 رییس هیات بسکتبال خوزستان از برگزاری مسابقه شوت برای اولین بار در کشور در استان خوزستان خبر داد و گفت: این مسابقه با عنوان نکوداشت حامد حدادی اسطوره بسکتبال ایران و آسیا برگزار می‌شود.

مجتبی پیرعباسی اظهار داشت: در این مسابقه شرکت کنندگان مبادرت به انجام پنج پرتاب سه امتیازی، ۱۰ پرتاب ۲ امتیازی و ۲ پرتاب پنالتی نموده و در صورتی که همه پرتاب های خود را به گل تبدیل کنند جایزه ویژه این مسابقه که ۵۰۰ میلیون ریال است را دریافت می کنند.

وی عنوان کرد: این مسابقه روز چهارم مهرماه با حضور حامد حدادی و دیگر چهره های برتر بسکتبال کشور در اهواز برگزار می شود.

رییس هیات بسکتبال خوزستان در ادامه به برگزاری "کلینیک توسعه" اشاره کرد و گفت: همزمان با چهلمین سالروز هفته دفاع مقدس، با همکاری دانشگاه شهید چمران اهواز نخستین همایش علمی هیات بسکتبال استان خوزستان با موضوع شوت در بسکتبال را برگزار می کنیم.

وی ادامه داد: علاقه مندان و صاحب نظران بسکتبال کشور می توانند تا پایان شهریورماه چکیده ای از مقالات علمی و پژوهش‌های تحقیقاتی خود در این زمینه و یا آخرین فیلم‌های آموزشی شوت در بسکتبال جهان را به آدرس الکترونیکی هیات: khzbasketballboard@gmail.com ارسال کنند.  

پیریایی گفت: این کلینیک آموزشی روزهای دوم، سوم و چهارم مهرماه با حضور وحید ابوالحسنی مربی بین المللی بسکتبال کشورمان در اهواز برگزار می شود.  برگزاری این دوره آموزشی به گسترش ورزش بسکتبال در خوزستان کمک موثری

می کند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار