تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۰۶۴۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلوی بورس‌بازی زمین در شهرک‌های صنعتی دزفول گرفته می‌شود
 مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول گفت: افرادی که برای طرح‌های صنعتی زمین دریافت کرده اما تاکنون اقدامی در این باره انجام نداده‌اند هر چه سریع‌تر برای احداث واحد تولیدی اقدام کنند در غیر این صورت زمین از آنها پس گرفته می‌شود.

عباس لوریان اظهار داشت: افرادی که برای طرح‌های صنعتی زمین دریافت کرده اما تاکنون اقدامی در این باره انجام نداده‌اند هر چه سریع‌تر برای احداث واحد تولیدی اقدام کنند در غیر این صورت زمین از آنها پس گرفته و در اختیار افراد و طرح های جدید قرار می‌گیرد.

وی افزود: زمین‌هایی جهت احداث طرح‌های صنعتی در اختیار برخی افراد قرار گرفته ولی تاکنون اقدامی درباره احداث واحد صنعتی در این زمین‌ها انجام نداده‌اند.

 مدیر شهرک‌های صنعتی دزفول با بیان اینکه افراد زیادی متقاضی دریافت زمین برای احداث واحد صنعتی هستند اما به دلیل کمبود زمین این امکان مهیا نیست، افزود: با توجه به نیاز شهرستان جهت ایجاد اشتغال و همچنین  رونق و جهش تولید به کسانی که با هدف سوداگری و دلالی زمین‌ها را گرفته‌اند با جدیت برخورد و فسخ قرارداد می‌شوند تا اقدام به واگذار به کسانی شود که قصد ایجاد اشتغال و تولید دارند. 

وی گفت: طبق قانون جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی بعد از انعقاد قرارداد واگذاری به مدت شش ماه فرصت برای شروع به احداث واحد صنعتی دارند و طرح‌هایی که شروع نکنند بدون هیچ ملاحظه‌ای فسخ قرارداد می‌شوند و این قانون برای جلوگیری از دلالی و فعال ماندن شهرک های صنعتی است. 

به گزارش تسنیم هر گونه خرید فروش زمین در همین راستا در شهرک‌های صنعتی ممنوع است و متقاضیان زمین فریب افراد سودجو را نخورند.

شهرستان دزفول چهار شهرک صنعتی و سه ناحیه صنعتی دارد.

مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار