تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
کد خبر: ۲۰۶۴۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۷۰ کیلوگرم تریاک در اهواز و هندیجان کشف شد
  ۱۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک با تلاش نیروی انتظامی در شهرستان‌های اهواز و هندیجان کشف شد.

 فرمانده انتظامی خوزستان بامداد چهارشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای برخورد قاطعانه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر خوزستان با تلاش اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی رد یک محموله موادمخدر را در شهرستان اهواز شناسایی کردند. 

سردار حیدر عباس زاده تصریح کرد: ماموران پلیس استان با کار اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کشنده حامل موادمخدر را در محورهای شهرستان اهواز شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی ۱۱۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد. 

وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و به مرجع قضایی تحویل داده شد، گفت: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ مقابله می کند.

کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در هندیجان 

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان نیز از کشف یک محموله مواد مخدر در هندیجان خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح برخورد قاطعانه با قاچاقچیان مواد مخدر، ماموران پلیس با کار اطلاعاتی از انتقال یک محموله مواد مخدر در محورهای شهرستان هندیجان مطلع شدند.

سردار سیدمحمد صالحی افزود: پلیس مبارزه با موادمخدر استان با همکاری پلیس شهرستان هندیجان یک دستگاه خودروی سمند حامل مواد مخدر را شناسایی و طی عملیاتی متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: در این رابطه یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده است.

۶ تن و ۲۵۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در ۶ ماه نخست سال جاری در خوزستان کشف شد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار