تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۲۰۶۳۹۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشکلات مالی بیداد می‌کند / کشتی‌گیران قرارداد سفید امضا کردند
 سرمربی تیم کشتی آریوبرزن بهبهان با بیان این که تمام کشتی‌گیران‌مان مجانی برای ما کشتی می‌گیرند، گفت: آن‌ها در حالی با ما قرارداد سفید امضاء کرده‌اند که بیشترشان در معیشت خود دچار مشکل هستند و شغل ندارند.

روح‌الله دهملایی  با اشاره به مشکلات مالی فراوان این تیم جهت شرکت در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور، اظهارکرد: تیم ما با بازیکنان بومی بسته شده و هدف‌مان شناساندن استعدادهای کشتی بهبهان به کشور است و رفتن روی سکو هدف ما نیست زیرا با توجه به مشکلات مالی، توان مقابله با تیم‌های متمول را نداریم اما می‌خواهیم نتایج آبرومندانه‌ای برای خوزستان به دست آوریم. به هر حال مشکلات مالی در تیم ما بیداد می‌کند و امیدوارم مسئولان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند.

وی افزود: سال گذشته با کمک خیرین و برخی ارگان‌ها توانستیم با قهرمانی در لیگ دسته یک کشور به لیگ برتر صعود کنیم. بعد نیز برای حضور آبرومندانه در لیگ برتر به ما وعده‌های زیادی در راستای حمایت از تیم آریوبرزن داده شد اما تاکنون حمایتی از ما صورت نگرفته است. به دلیل همین مشکلات نیز حتی در مقطعی تصمیم به انصراف از لیگ برتر گرفتیم.

سرمربی تیم کشتی آریوبرزن بهبهان با بیان این که مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و استاندار در حضور نماینده قبلی شهرستان به ما قول حمایت دادند ولی تاکنون این حمایت‌ها عملی نشده‌اند، گفت: حقیقتا آریوبرزن بهبهان با مشکلات مالی فراوان مواجه است و همین مشکلات باعث شده که تیم را به سختی آماده حضور در لیگ برتر کنیم. در حال حاضر نیز هر کمکی که به ما شده از سوی آقای مظلومی نماینده شهرستان و خیرین بوده است. البته آن پولی هم که به دست ما رسید، جوابگوی تمام نیازهای تیم نبود. به هر حال با توجه به این که کرونا هزینه اضافی بر دوش باشگاه‌ها قرار داده، واقعا کار سختی در لیگ برتر داریم.

وی خاطرنشان‌کرد: تیم ما یک تیم مردمی است و با یک تیم بومی آماده مسابقات شده‌ایم و کشتی‌گیران با ما قرارداد سفید امضاء کرده‌اند زیرا خودشان بضاعت مالی تیم را می‌دانند و توقعی ندارند. اما واقعا مشکلات فراوانی داریم که از مسئولان ورزش خوزستان و شهرستان بهبهان می‌خواهم وعده‌های‌شان را عملی کنند تا آریوبرزن بهبهان با کسب نتایج آبرومندانه بتواند از نام کشتی خوزستان دفاع کند.

دهملایی تاکید کرد: خواهش من این است برای کسب نتایج آبرومندانه کمک‌مان کنند. کشتی در بهبهان علاقه مند و پتانسیل زیادی دارد. ضمن اینکه تاکنون کشتی‌گیران بهبهانی افتخارات خوبی برای خوزستان رقم زده‌اند و اکنون زمانی است که باید به این کشتی‌گیران توجه شود.

وی با اشاره به تفاوت بین قرارداد کشتی‌گیران و بازیکنان فوتبال، گفت: کشتی‌گیران واقعا توقعی ندارند ولی خودتان ببینید قرارداد یک بازیکن در لیگ دسته سه فوتبال کشور چقدر است و بعد نیز قرارداد کشتی‌گیران تراز اول ما را هم ببینید. در حال حاضر تمام کشتی‌گیران آریوبرزن بهبهان مجانی برای ما کشتی می‌گیرند، آن هم در حالی که بیشتر ورزشکاران ما در معیشت خود دچار مشکل هستند و شغل ندارند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار