تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۲۰۶۳۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس هیات مدیره بانک کشاورزی:
تامین اعتبار برای طرح‌های نیمه تمام اولویت بانک کشاورزی است
  رییس هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: تامین اعتبار برای طرح‌های نیمه تمام درسال جاری ، اولویت اصلی بانک کشاورزی به منظور تحقق شعار"جهش تولید " است.

  داور ماهیکار روز سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی خوزستان افزود: برای تحقق جهش تولید ملی ، برنامه‌هایی از جمله تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های راکد و نیمه‌تمام ، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان ، حمایت از طرح‌های تولیدی صادرات محور و زنجیره‌های تولید، کمک به توسعه روش‌های نوین آبیاری ، حمایت از توسعه گلخانه‌ها و مکانیزاسیون کشاورزی ، حمایت از کشت و فرآوری گیاهان دارویی و پشتیبانی از بخش زراعی و توسعه کشت دیم در دستور کار بانک کشاورزی است.
وی در ادامه گفت: وقتی صحبت از رشد اقتصادی مداوم در بخش کشاورزی مطرح می‌شود این رشد از طریق گسترش ظرفیت‌های تولیدی و یا ایجاد بهره‌وری بیشتر از نهاده‌های موجود است که تحقق این مهم در گرو سرمایه‌گذاری است و ما در این بانک تسهیلات لازم را هم برای سرمایه گذاری های زیربنایی و هم برای سرمایه در گردش مورد نیاز بخش کشاورزی فراهم کرده‌ایم.
ماهیکار اظهار داشت: بانک‌ها ضامن حیات اقتصاد کشور هستند و بانک کشاورزی با اجرای برنامه‌های اشاره شده عامل پویایی و رشد و شکوفایی اقتصاد کشاورزی در سال جهش تولید خواهد بود.

قانون عملیات بانکداری بدون ربا بستر لازم برای اعتلای بانک‌ها است
رییس هیات مدیره بانک کشاورزی در این آیین با اشاره به قانون عملیات بانکداری بدون ربا گفت:این قانون بستر لازم را برای اعتلای بانک‌ها در بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی فراهم و مسیر خدمت رسانی به مشتریان را تسهیل کرد.
ماهیکار افزود: دوره آزمایشی اجرای قانون عملیات بانکی بدون ربا  ابتدا در بانک کشاورزی صورت گرفت و در ادامه به سایر بانکها تسری داده شد و این بانک دولتی در قالب عقود اسلامی سالانه به بیش از ۱.۵ میلیون نفر تسهیلات در امر تولید پرداخت می‌کند و به واسطه این اهتمام اعتبارات مورد نیاز بخش کشاورزی را در مسیر رشد و توسعه اقتصادی قرار داده است.
وی در ادامه با بیان اینکه پس از گذشت چهار دهه فعالیت در عرصه بانکداری توانسته‌ایم تجهیز منابع و تدارک نقدینگی برای تامین مالی تولید را به نحو مطلوب انجام دهیم گفت: با ارائه ابزارهای نوین مبتنی بر فناوری جدید نیز بر اطمینان مشتریان به این بانک افزوده شده و با اتکاء به این اعتماد ۴۵.۵ میلیون انواع حساب در شعب این بانک افتتاح شده است.
رییس هیات مدیره بانک کشاورزی با اشاره به مفاهیم اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری در شهریورماه سال ۱۳۸۹مطرح کردند اظهار داشت:ذات اصطلاح اقتصاد مقاومتی و زیربخش های آن حاکی از آن است که ما در جنگ اقتصادی تمام عیاری قرار داریم و در این عرصه به جهادگران عرصه اقتصادی نیازمند هستیم.
در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات محسن صفدری مدیر پیشین شعب بانک کشاورزی خوزستان، جهانپورمعماریان به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی خوزستان معرفی شد.
معماریان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی خوزستان درخصوص برنامه‌های بانک کشاورزی گفت:رضایت‌مندی مشتریان، بهبود شاخص های کلیدی و حمایت همه جانبه بخش کشاورزی از مهمترین عناوین، برنامه ها و اهداف ما در بانک است که با تمام توان در تحقق آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار