تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۲۰۶۳۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رفع نقاط حادثه خیز درون شهری در ایذه
فرماندار ایذه گفت: شهرداری ایذه کلیه عملیات اجرایی رفع نقاط حادثه خیز درون شهری شهرستان را هر چه سریعتر به اتمام برساند.
  لامی زاده فرماندار شهرستان ایذه  گفت: شهرداری ایذه کلیه عملیات اجرایی رفع نقاط حادثه خیز درون شهری شهرستان را هر چه سریعتر به اتمام برساند و با هماهنگی پلیس راهور نسبت به بررسی و بروز رسانی عملکرد چراغ‌های راهنمایی و رانندگی و کلیه سرعتگاه‌های واقع در معابر اصلی را به صورت استاندارد اصلاح و خط کشی معابر عمومی بویژه گذره‌های عابر پیاده اقدام کنند.

او بیان داشت: مدیریت توزیع برق شهرستان با همکاری و هماهنگی شهرداری‌ها نسبت به تامین و تعویض کلیه روشنایی معابر و بلوار‌ها اقدام نمایند و شهرداری‌ها با هماهنگی و همکاری پلیس راهور نسبت به تهیه و نصب تابلو‌های راهنمایی رانندگی، تابلوی راهنمای مسیر در کلیه نقاط ضروری اقدام کنند.

لامی زاده افزود: با توجه به درخواست مکرر عابرین، کسبه در خصوص پارک وانت بار‌های میوه فروشی و ایجاد ترافیک و مزاحمت مقرر گردید شهرداری نسبت به ساماندهی آن‌ها در مکان مناسب اقدامات لازم را به عمل آورند.

فرماندار ایذه تصریح کرد: با توجه به بازدیدی که اعضای کارگروه تخصصی درون شهری از ترمینال داشتند شهرداری جهت رفع مشکلات، کمبود‌ها و کاستی تامین و نصب وسایل سرمایشی و گرمایشی در سالن عمومی، تعمیر و تجهیز سرویس بهداشتی، آبسرد کن، دستگاه ضدعفونی کننده را در دستور کار قرار دهند.

این مقام مسئول ادامه داد: اداره راه و شهرسازی با توجه به اتمام عمده عملیات اجرایی جاده ایذه _باغملک نسبت به نصب تابلو‌های راهنمایی، نصب علائم هشدار، نصب جدا کننده، نصب گارد ریل پل‌ها _خط کشی و…. اقدام کنند و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اقدامات لازم جهت رفع نقاط حادثه خیز، اصلاح و ایمن سازی محور‌های اصلی و پرتردد، تهیه و نصب تابلو‌های راهنمایی و رانندگیو تابلوی راهنمای مسیر اقدام نمایند.

مرجع / باشگاه خبرنگاران
:
:
:
آخرین اخبار