تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۴
کد خبر: ۲۰۶۳۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه به چند شیوه
  رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به چند شیوه آموزش در سال تحصیلی جدید، گفت: علاوه بر اینکه آموزش حضوری داریم، دانش‌آموزانی که تمایل به حضور در مدرسه ندارند، از ظرفیت شبکه شاد استفاده می‌کنند و همچنین بسته‌های آموزشی شامل محتواهای الکترونیکی آموزشی در اختیار این دانش‌آموزان قرار داده‌ایم.

علی ممبینی   با بیان اینکه دو هفته ابتدایی آغاز سال تحصیلی جدید برای رصد حضور دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: این دو هفته را آزمایشی در نظر گرفتیم تا بررسی کنیم که چند درصد از دانش آموزان با نیازهای ویژه به صورت حضوری و چند درصد دیگر به صورت غیرحضوری تحصیل می‌کنند.

وی افزود: پس از اینکه تعداد دانش‌آموزانی که در مدرسه حضور پیدا می‌کنند مشخص شد، به صورت رایگان سرویس مدرسه در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در خصوص آموزش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه گفت: علاوه بر اینکه آموزش حضوری داریم، دانش‌آموزانی که تمایل به حضور در مدرسه ندارند، از ظرفیت شبکه شاد استفاده می‌کنند. همچنین بسته‌های آموزشی شامل محتواهای الکترونیکی آموزشی در اختیار این دانش آموزان قرار داده‌ایم تا در تحصیل دچار مشکل نشوند.

ممبینی بیان کرد: تلاش ما بر این است که دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از تحصیل بازنمانند و هیچ دانش‌آموزی از تحصیل محروم نشود. همچنین برای دانش‌آموزان ناشنوا علاوه بر اینکه آموزش حضوری داریم، صدا و سیما نیز آموزش‌های اشاره‌ای را برای این دانش‌آموزان در نظر گرفته است.

وی گفت: پیش از آغاز سال تحصیلی جدید هر کدام از استان‌ها محتواهای آموزشی ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه تولید کرده و در اختیار سازمان مدارس استثنایی قرار داده‌اند تا آن‌ها را در شبکه شاد بارگذاری کنند.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار