تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶
کد خبر: ۲۰۶۳۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشتی‌گیران کم‌توقع هستند / به خاطر خوزستان با فولاداکسین قرارداد بستم
  قهرمان مسابقات ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ کشتی آسیا با بیان این‌که امیدوارم مسئولان هیات استان بتوانند مشکلات کشتی‌گیران خوزستانی را حل کنند، گفت: کشتی‌گیران کم‌توقع هستند و مشکلات‌شان هم کوچک است.

رامین طاهری در حاشیه جلسه هم‌اندیشی هیات کشتی خوزستان با قهرمانان این رشته که امروز، ۲۴ شهریورماه در اهواز برگزار شد، اظهارکرد: کشتی‌گیران کم‌توقع هستند و مشکلاتشان هم کوچک است و امیدوارم مسئولان هیات بتوانند مشکلات مطرح شده در این جلسه را حل کنند.

  وی همچنین درخصوص صحبت‌های مطرح شده درباره عدم تیم‌داری فولاد اکسین در لیگ برتر، گفت: تیم‌های دیگر از جمله یزد، سنندج و ایران‌مال با من تماس گرفتند که اگر فولاد اکسین قرار نیست تیم‌داری کند ما خواهان عقد قرارداد با شما هستیم اما من نسبت به فولاد اکسین تعصب دارم و اعلام کردم تا پایان می‌مانم و امیدوارم مسئولان هم کمک کنند تا فولاد اکسین در لیگ برتر تیم‌داری کند.

وی افزود: تیم‌داری فولاد اکسین در لیگ برتر از نظر مالی نیز می‌تواند به ما کشتی‌گیران کمک کند و امیدوارم با رفع این مشکل در این مقوله نیز به ما کمک شود. به هر حال زمانی که بحث تیم‌داری فولاد اکسین پیش آمد، من به خاطر نام خوزستان در حالی‌که پیش از این به مدت شش سال عضو تیم ایران‌مال بودم، تصمیم گرفتم برای تیم استانم کشتی بگیرم اما گویا متاسفانه خود خوزستانی‌ها سنگ‌اندازی می‌کنند که امیدوارم مشکل حل شود و تیم‌داری صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، امین میرزازاده دارنده نشان طلا و برنز رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان در دسته سنگین وزن نیز اظهارکرد: تاکنون ندیده بودم جلسه‌ای در کشتی خوزستان با چنین مضمونی برگزار شود. چنین جلساتی باعث تعاملات بیشتر بین هیات و ورزشکاران خواهد شد. همچنین امیدوارم اسپانسرها از کشتی‌گیران خوزستانی در تمام رده‌های سنی حمایت کنند تا کشتی‌گیر با خیال راحت و فراغ بال در مسابقات و اردوهای تیم ملی شرکت کند، نه این‌که به فکر پول بلیت رفت و برگشت به اردوی تیم‌ملی باشد.

وی خاطرنشان کرد: کشتی خوزستان همیشه سرآمد بوده است و کشتی‌گیران خیلی خوبی داشته‌ایم و خدا را شکر این راه از قدیم تاکنون ادامه داشته است. پهلوانان خوبی داریم و امیدوارم شرایط‌مان بهتر از این هم شود.

این فرنگی‌کار خوزستانی بیان کرد: قرارداد کشتی‌گیران شاید ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان باشد، در صورتی که قرارداد بازیکنان فوتبال بسیار بالا است. در هر صورت باید از کشتی‌گیر بیشتر حمایت کنند. یک فوتبالیست یک سال منبع درآمد خواهد داشت اما منبع درآمد ما برای دو یا سه ماه است. ضمن این‌که یک کشتی‌گیر هزینه‌های بسیاری را هم متحمل می‌شود. همچنین ما کشتی‌گیران نیاز داریم که توسط رسانه‌ها بیشتر شناخته شویم که این نیز در عملکردمان تاثیرگذار است. باید تلاش کنیم قراردادهای کشتی را هم به حد فوتبال برسانیم.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار