تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۳
کد خبر: ۲۰۶۳۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کشف بیش از ۶ تن مواد مخدر در خوزستان
 فرمانده انتظامی خوزستان به کشف ۹۴ درصدی جرایم خشن در خوزستان در نیمه نخست امسال اشاره کرد و گفت: ۶ تن و ۲۵۳ کیلو و ۶۰۱ گرم انواع مواد مخدر در این مدت در خوزستان کشف شد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۳۰ درصد افزایش کشفیات داشتیم.

  سردار حیدر عباس زاده یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی انتظامی خوزستان را مقابله با جرایم خشن برشمرد و بیان کرد:با تلاش ارزشمندی که همکاران در مجموعه نیروی انتظامی خوزستان در  پلیس آگاهی، اطلاعات و امنیت عمومی ، فرماندهان انتظامی شهرستان ها و روسای کوپ داشتند در مدت ۱۷۸ روز امسال تاکنون شاهد کشف ۹۴ درصدی سرقت‌ها نسبت به مدت مشابه پارسال بودیم که رشد قابل ملاحظه‌ای است.

وی افزود: همچنین از ابتدای سال تاکنون در ۸۲ درصد از سرقت‌های مهم و عادی سارقان شناسایی، دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده‌اند.

کشف یک تریلیون و ۳۵۱ میلیارد ریال کشفیات قاچاق

وی گفت: همچنین در مدت ۱۷۸ روز  بیش از یک تریلیون و ۳۵۱ میلیارد ریال کشفیات قاچاق داشته‌ایم که در این راستا نیز شاهد افزایش کشف ۷۹ درصدی پرونده‌های بالای ۱۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه پارسال بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی خوزستان ادامه داد:در این بازه زمانی ۱۶ مرحله طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات اجرا شد که در آنها تعداد ۲ هزار و ۹۳۰ قبضه سلاح شامل ،۵۰۲ قبضه اسلحه جنگی و ۲ هزار و ۴۲۸ قبضه شکاری کشف و همچنین ۲ هزار و ۲۲۳ نفر دستگیر ، ۴۳ هزار و ۲۲۵ عدد مهمات کشف و ۱۴ باند قاچاق سلاح متلاشی شد.

سردار عباس زاده گفت: نیروی انتظامی خوزستان مصمم است با هرگونه ناهنجاری،جرایم خشن، قاچاق کالا و سوداگران مرگ که  امنیت عمومی جامعه را به مخاطره می‌اندازند با قاطعیت و با صلابت برخورد کند. کشفیات در خوزستان موید عملکرد خوب فرماندهان وکارکنان نیروی انتظامی استان است.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: مواد مخدر ، خوزستان ، پلیس
:
:
:
آخرین اخبار