تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۹
کد خبر: ۲۰۶۳۴۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل ورزشگاه مجدیان دزفول نیاز است
 رئیس ورزش و جوانان دزفول گفت: ورزشگاه شهید مجدیان دزفول ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

ناصر نظری با بیان اینکه مراحل سفت کاری ورزشگاه شهید مجدیان انجام شده است، افزود: افزون بر ۴۰ درصد مساحت ورزشگاه مجدیان دزفول در ۲ سال اخیر احداث شده و اکنون مرحله نازک کاری آن باقی مانده است.

وی ادامه داد: امیدواریم با پیگیری‌های نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی و قول مساعد وزیر ورزش به زودی اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ورزشگاه اختصاص و در سال آینده به بهره برداری برسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان دزفول همچنین اظهارداشت: با پیگیری‌های نماینده دزفول در مجلس برای توسعه فضاهای ورزشی قرار است هشت چمن مصنوعی در روستاهای گاومیر، پامنار، بن جعفر، خوزینه باقر، سید عنایت، گاومیش آبادشرقی، دیونی و ماهور برنجی ساخته شود.
وی افزود: نماینده دزفول در نشست با معاون وزیر نفت درخواست ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت این زمین‌ها داده که امیدواریم این اعتبار به زودی جذب و شاهد توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم باشیم.
نظری ضمن قدردانی از تلاش نماینده دزفول برای توسعه فضاهای ورزشی این شهرستان گفت: برای ساخت هر چمن مصنوعی محله‌ای حدود هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز است.
رییس اداره ورزش و جوانان دزفول درخصوص مشکل غلامرضا قصاب پیشکسوت کشتی دزفول نیز گفت: طی هماهنگی صورت گرفته سالن دز در روزهای زوج از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۳۰ در اختیار این پیشکسوت ورزشی قرار گرفته است. 
در حال حاضر سرانه ورزشی در دزفول برای هر نفر کمتر از یک متر است.

مرجع / ایرنا
برچسب ها: ورزشگاه ، دزفول
:
:
:
آخرین اخبار