تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۲۰۶۳۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۲۵ واحد صنعتی نمونه خوزستان معرفی و تجلیل شدند
 ۲۵ واحد صنعتی نمونه استان خوزستان در محل سرسرای استانداری خوزستان با حضور استاندار و جمعی از مدیران استانی معرفی و تجلیل شدند.

 رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان شامگاه یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: رفع مشکلات واحدهای صنعتی درکارگروه ستاد تسهیل رسیدگی و دنبال می شود.

امیرحسین نظری افزود: در این کارگروه تلاش داریم تا نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی برای رونق تولید داشته باشیم، در این شرایط سخت انتظار می رود تمامی دستگاه ها از واحدهای تولیدی برای ماندگاری حمایت کنند.

وی همچنین ضمن معرفی واحدهای تولیدی نمونه استان خوزستان ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا روز دهم تیرماه ، روز صنعت ومعدن از واحدهای تولیدی نمونه و موفق استان تجلیل نشد لذا این واحدها امروز معرفی و تجلیل شدند.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شماره ۲ اهواز بیان کرد: این شهرک با داشتن ۳۵۰ واحد صنعتی با کمبود و قطعی آب مواجه است ضمن اینکه  چنین مشکلی در شهرک های صنعتی ماهشهر و دزفول نیز وجود دارد لذا از شرکت آبفا تقاضا داریم برای حل این مشکل اقدام کند.

اخلاق محمدیان اظهار داشت: از دیگرمشکلات این شهرک نداشتن جاده دسترسی است که از شورای ترافیک استان تقاضای حل این مشکل را داریم ،شهرک صنعتی شماره پنج اهواز نیز بیش ازپنج سال است با مشکل نداشتن جاده دسترسی مواجه است و با وجود تامین اعتبار برای احداث جاده به این شهرک صنعتی تاکنون اقدامی نشده است.

وی گفت: دستگاه های مختلف برای ادامه روند تولید و فعالیت واحدهای تولیدی لازم است نهایت همکاری را با تولید کنندگان داشته باشند تا در این شرایط سخت امکان ادامه حیات را داشته باشند.

در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خوزستان مشکل چند واحدصنعتی  که اغلب نقدینگی است مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای ادامه فعالیت این واحدهای دستگاه های مربوطه همکاری لازم را داشته باشند.

مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار