تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱
کد خبر: ۲۰۶۳۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
۵۰ میلیارد ریال به اعتبارات شهرستان دزفول از محل وزارت نفت اختصاص یافت
 نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به نفت خیز بودن شهرستان دزفول مقرر شد به اعتبارات شهرستان از محل وزارت نفت ۵۰ میلیارد ریال اضافه شود.

 سیداحمد آوایی  اظهار داشت: به منظور جذب اعتبارات نفتی با توجه به نفت خیز بودن شهرستان دزفول با معاون حقوقی و امور مجلس وزارت نفت دیدار و گفتگو داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار معاون وزیر شهرستان دزفول را از مناطق نفت خیز کشور دانست، گفت: با توجه به اینکه شهرستان دزفول سهم ویژه‌ای در استخراج نفت دارد لازم است تا اعتبارات ویژه‌ای به این شهرستان از سوی وزارت نفت اختصاص داده شود.

نماینده مردم دزفول در مجلس گفت: در برخی مناطق روستایی بخش‌های سردشت، شهیون، چغامیش و مرکزی شهرستان دزفول کمبود امکانات ورزشی جوانان این مناطق را با مشکلات متعدد مواجه کرده که لازم است تا 8 زمین چمن مصنوعی در روستاهای کم برخوردار این شهرستان از سوی وزارت نفت احداث‌ شود.

آوایی گفت: متاسفانه در 5 سال گذشته از بودجه نفتی تخصیص داده شده به شهرستان دزفول حدود 25 درصد آن جذب شده است.

وی در ادامه به دیدار با معاون پارلمانی وزارت نفت اشاره کرد، اظهار داشت:  معاون پارلمانی وزارت نفت شهرستان دزفول را از ظرفیت‌های مهم نفتی کشور دانست و  مبلغ 50 میلیارد ریال به اعتبارات نفتی  شهرستان دزفول اضافه گردیده که به زودی اختصاص داده می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار